lørdag den 14. november 2009

ZARA SPOTTING #3

Vi var i Zara i torsdags, og vi købte begge et par sager. I har allerede set Meretes leopard frakke, og her får I de sidste Zara køb.

Jeg købte den grå 'kjole' med læg, Merete hapsede blusen med skulderpuder og lomme på brystet, samt den grå bluse med nitter på skuldrene.

This thursday we went to Zara, and both of us found great stuff. You've already seen Merete's leopard coat, and here's the last buys. I got the grey 'dress', Merete got the first top, and the grey blouse with studded shoulders.



7 kommentarer:

Laura sagde ...

Sikke fine ting - jeg brugte alle mine penge i går i H&M, men er stadig lidt lun på jeres fine vintage kjole fra eBay :-)

Camilla sagde ...

åårh den grå kjole med læg er jeg helt vildt forelsket i! kan vi snart få et billede af den på, for så kunne det jo være man skulle prøve at få fat i sådan en? :)

Jazz sagde ...

Det er nogle fede wedges, men lidt synd med den åbne tå - lidt upraktisk i denne vejr.

Helene sagde ...

Hold da op, hvor er skoene flotte! Hvad stod de til? (:

- www.blogalahelene.blogspot.com

Myfashionforest sagde ...

Wow hvor er de sorte wedges flotte - hva kostede de, og var der mange tilbage? Vh Nana

Ditte sagde ...

Laura: Ih, hvad købte du? Du skriver bare mht kjolen, hvis det er. :) Den bliver her hos Merete i hvert fald. ;)

Camilla: Jo, jeg skal forsøge så hurtigt som muligt, engang når jeg får den på, hvis det sker ;) Ind mellem bliver jeg jo ikke glad for tingene alligevel.

Jazz: Det var også vores vurdering, hvis det havde været en støvle havde vi hapset dem begge to.

Helene: Støvlerne kostede vist 899,-, sandalerne ved jeg desværre ikke, hvad står til :)

Nana: Der var ca. 5 par tilbage, de koster 899. :)

Anonym sagde ...

god start