søndag den 1. november 2009

TOPSHOP FAVORITES #4

En sød læser spurgte, om jeg ikke ville lave mine Topshop indlæg igen, og jeg havde faktisk selv tænkt på dem fornylig, jeg har bare svedt dem helt ud, hvilket er dumt, for jeg kigger troligt på Topshop.com tirsdag-lørdag, for at se de nyeste opdateringer. Men her er mine favoritter for denne uge:

A sweet reader asked me about my old Topshop posts, and since I recently thought about them myself, I choose to start doing them again, since I always check Topshop.com every tuesday-saturday for updates anyway. So here's my favorites:



3 kommentarer:

Katja sagde ...

den er bare fin, kjolen i nude, men desværre udsolgt i min størrelse, var det noget med at siden bliver opdateret og så dukker der flere størrelser op.

knus katja

Ditte sagde ...

Du kan være heldig, at der kommer en retur. Men desværre bliver tingene ikke altid fyldt op. :( Jeg græder selv over en jakke, der aldrig kom igen. :( Men ellers, så gem linket og tjek tilbage engang imellem. :)

Katja sagde ...

yes det gør jeg :-) tak for tippet..