mandag den 2. november 2009

H&M HOME COLLECTION

Jeg var som sagt en tur inde for at se den nye Home kollektion fra H&M. Der er allerede end del billeder i blogland fra deres showroom, så I får bare et enkelt billede med de fine store "træer", som var dekoreret med hver deres tema.

Desuden fik jeg lige ud set mig en fin pude påtrykt en hund, som jeg simpelthen bliver nødt til at have fingrene i, når den kommer på netshoppen til december.



I just want to show you a single picture from the "Home" collection event which was held by H&M this week. I fell in love with this pillow with the print of a dog, that I simply need to buy when it arrives in the netshop in December.

5 kommentarer:

Emily Salomon sagde ...

den er helt genial den hundepude. tak for tippet. wooof ;)

Merete sagde ...

Selv tak da og ja, jeg synes også bare at den er super fin.

Anonym sagde ...

Ej hvor fin. Hvor meget tror du sådan cirka priserne kommer til at ligge på?

Merete sagde ...

Det virkede til, at priserne var utrolig rimelige, så mit umiddelbare bud ville være en 100-150 kr. Jeg skriver dog, lige til Christina fra H&M's PR afdeling og for den eksakte pris. Jeg er også selv helt nysgerrig;)

/Merete

Merete sagde ...

Så er der kommet svar fra H&M. Hundepudebetrækekt kommer til at koste 99,-.

/Merete