mandag den 23. november 2009

H&M S/S 2010

Jeg var ligesom en masse andre bloggere også inviteret til H&M's fremvisning af deres forårs-og sommerkollektion 2010. Der var en masse lækre sager i mellem, men I får lige mine favoritter, som bestemt var deres fodtøj. Jeg elsker, at de nu er begyndt at producere flere af deres sko i ægte skind. Min absolutte favorit er bestemt de høje rusindsstøvler med peeptoe, som kommer i butikkerne i uge 2 med en pris på 499,-





Thursday last week I went to H&M to see their S/S 2010 collections. This is the pictures of are my favorites.

20 kommentarer:

Laura sagde ...

Ved du hvad sandalerne kommer til at koste? :)

Anonym sagde ...

Meget fine ruskindsstøvler! Dem vil jeg gerne eje. Jakken, er den i skind eller stof?

Merete sagde ...

Laura: Nej, men jeg undersøger det lige og vender tilbage.

Anonym: Jakken var desværre ikke i skind, men i noget microfiber lignede stof. Ja støvlerne er bare så fine. Dem håber jeg også selv på at hapse.

Ida T sagde ...

Smukke rusindssko! De ser da ikke ud til at være så forfærdeligt høje.. Er de det? Hvis det er mere end 8 cm, gider jeg nemlig ikke stalke dem:)

Anonym sagde ...

Sikke nogle lækre sager. Hvad med ruskindsjakken? Ved du hvor meget den koster og hvornår den kommer i butikkerne:-)

Merete sagde ...

Ida: Ja de er super fine. Jeg vil dog mene, at de var ret høre, men jeg tør ikke love, at de ikke er oevr 8 cm.Da jeg ikke havde dem på, har jeg lidt svært ved at vurdere højden.

Anonym: Den er desværre ikke i ruskind, men i stof og den kommer så vidt jeg kan huske til at koste 349,-

/Merete

Jazz sagde ...

Hejsa piger, ved I hvornår de ting kommer i butikkerne? Januar eller?

Merete sagde ...

Hej
De fleste af sagerne skulle vist komme i januar. Hvis der er noget specifikt du er interesseret i så skriv endelig, så kan jeg høre deres PR afdeling hvilken uge de kommer i.

/Merete

rebecca sagde ...

Ved du hvilken uge sandalerne kommer i butikkerne?

Dem har jeg forelsket mig hovedkulds i :)

Merete sagde ...

Sandalerne kommer i uge 1 og kommer til at koste 179,-. Så de er desværre nok ikke ægte ruskind.
Det er de høje støvler med peeptoe dog i.

/Merete

Tille sagde ...

Hej piger :)
Har i mere info om e hvide stiletter man lige kan skimte i baggrunden på et af billeder? Hvornår de kommer og hvad de kommer til at koste?

// tille-eightyseven.blogspot.com

Merete sagde ...

Hej

Jeg fik ikke set så meget på dem, men jeg mener de var creme og i ruskind. Jeg høre lige PR afdelingen for mere info og vender tilbage.

/Merete

Tille sagde ...

Super, de ser bare så fine ud :)

Unknown sagde ...

Elsker de sorte ruskinds-sko med chunky hæl og bindebånd. Ved du hvor man kan købe dem? jeg bor i Holstebro (tæt på Herning) og har endnu ikke set dem i H&M i holstebro endnu. Måske i Herning?

Merete sagde ...

Kristina: De er at finde i ed København'ske H&M butikker, men jeg ved desværre ikke hvor i jylland de kan købes. Prøv evt. at kontakte H&M's kundeservice.

/Merete

Unknown sagde ...

Kan de stadig fås i KBH og ved du hvad de koster? Kan de evt. købes i Århus?

Merete sagde ...

De er stadig at finde i København og de koster 499,-, så vidt jeg husker. Ditte har fortalt, at de stadig er at finde i aalborg, så det skulle være muligt at de stadig har dem i Århus.

/Merete

Unknown sagde ...

Okay :) tusind tak

Tjek min blog: www.mikkeline-ludvigsen.blogspot.com

Unknown sagde ...

Ved du hvor høj hælen er på de sorte sko? Fandt dem i århus men var så dum ikke at købe dem, har virkelig fortrudt :(

Merete sagde ...

Nej det ved jeg desværre ikke, men mit bud er en 8 cm.

/Merete