onsdag den 25. november 2009

I'M IN DOUBT // ARHHH


Jeg ved ikke helt, om jeg har lavet en fejl. Jeg bestilte jo, som I ved, den blå jakke i sidste uge, og den kom så i grå dagen efter. Og jeg er lidt i tvivl, om jeg skulle have taget den grå i stedet, bl.a. fordi jeg ikke er sikker på, om jeg vil bruge PS1 sammen med den blå jakke? Hmmm.

I don't know if I made a mistake. I ordered the navy jacket last week and the next day it arrived on the site in grey. Now I have doubts wether or not I chose they right color. I'm not sure if I will use the navy one with my PS1 bag? Hmm.

11 kommentarer:

Luna sagde ...

De er begge fine,men jeg ville vælg eden grå :o)

Laura sagde ...

Jeg stemmer for den blå :-)

Emily Salomon sagde ...

Definitivt den blå!

Ditte sagde ...

Jeg er også helt sikkert på den blå, har endelig bestemt mig. :)

Kia sagde ...

Hej flotte Ditte.

Er den lille eller stor i str? Har nemlig bestilt den for nogle dage siden.

Ditte sagde ...

Hej søde Kia.
En læser skrev på mit sidste indlæg om den, at den var lille. Så hvis man er mellem to, skal man gå op. :)
Jeg har dog ikke modtaget min egen endnu. :)
Kram Ditte

Anne sagde ...

Ubetinget den blå!! :-)

Tanja sagde ...

Hej Ditte
Håber du kan hjælpe mig. De har restocket den blå på deres hjemmeside, og vil høre hvordan du synes denne er i str. ? Er den normal, til den store/lille side?
På forhånd tak for hjælpen :-)

Forresten skønne vinterbilleder du har taget. Det er så smukt!
Tanja

Ditte sagde ...

Hej Tanja,
Tusind tak ;)
Hmm, jeg vil sige, at den nok er lidt stor, sammenlignet med mine andre topshop jakker. Jeg tog en 16, og jeg kan godt have strikbørger indenunder, det kan jeg ikke, med min sorte jakke fra Boutique fra sidste år. :)
Håber det hjælper dig ;)
Kram Ditte

Tanja sagde ...

Hej igen
Tuisnd tak for hjælpen :-) jeg tror jeg napper den min normale str. så, den er så fin, og kunne være endnu en julegave fra kæresten. Dog når den nok ikke frem inden jul. Bestilte noget for over en uge siden, som de sendte sidste onsdag, og det er endnu ikke kommet :-( det må være juletravlheden.
Tak for hjælpen!
Tanja :-)

Ditte sagde ...

Tanja: Nej, det når det nok ikke så! Lad os håbe min sending når frem til nytår!! :-O God jul!!