lørdag den 28. november 2009

WHOOPS // I DID SOMETHING BAD TOO

Godt nok blev denne Rika jakke købt, mens Ditte var i København, så det er ved at være et par uger siden. Men jeg havde savlet over den i flere måneder og troede egentlig forlængst, at den var udsolgt i min størrelse. Så hang den bare der i Birger C. og kaldte på mig. Den måtte selvfølgelig med hjem.

Jeg har endnu ikke haft den på, men det bliver jeg nødt til at gøre noget ved snarest. Jeg tænker, den ville være fantastisk med en band tee under, et par skindleggings og mine nye Zara wedges støvler i ruskind (som snart er på vej til mig).



I bought this lovely Rika jacket when Ditte was in Copenhagen a couple of weeks ago.

1 kommentar:

THE DIVINITUS sagde ...

LOL, cool purchase! And I have a confession to make as well!
[Will post on my blog soon...]