fredag den 20. november 2009

TOPSHOP RESTOCKED THE COAT OF MY DREAMS

Endelig kom frakken tilbage på Topshop.com, og jeg hapsede den med det samme. Denne gang skulle den ikke have lov til at slippe forbi min næsetip. Den bliver solgt for over £200 på eBay, så jeg er super glad! Du kan finde den her. Brug TSBOOK10 for 10%.

Finally the coat got restocked on Topshop.com, and I bought it right away. It's being sold for over £200 on eBay, so I'm super excited! You can find it here. Use TSBOOK10 for 10%.

14 kommentarer:

Linda sagde ...

Auch, hvor er den bare fin. Jeg kan godt forstå, du købte den med det samme. Minder mig en tidligere model fra APC, der var mindst ligeså elskværdig.

Ditte sagde ...

Linda, ja, den minder nemlig om den fra APC, den så jeg dog aldrig IRL, så den var aldrig en mulighed for mig. Så godt at Topshop lavede denne!

Carolina sagde ...

Tusen tack för tipset!! beställde den precis :)

Ditte sagde ...

Det var da så lidt, Carolina! Håber vi bliver glade for den! :D

Anonym sagde ...

du kan også tilføje en nuus kode og få 10% studierabat :)

Ditte sagde ...

Oxideret: Ja, men de to kan ikke bruges sammen, og derudover er der jo et Engelsk kort, og jeg ser det lidt som snyd ;) Men smag og behag. :)

Anonym sagde ...

Hej Ditte

dejligt at jkken igen er tilbage på shoppen, hvilken str har du købt den i

mange hilsner fra christina

Emily Salomon sagde ...

Tusind tak for tip. Har også længe sukket efter den. Tror at vi bliver så glade for den ;) Og måske vi kommer til at ligne Alexa en lille smule? Man kan jo håbe...

Louise sagde ...

Weee FEDT - tak for tippet! Jeg har selv ledt ebay igennem siden jeg så den på Alexa, så nu er den også på vej til mig :)

Håber den kommer denne gang, har lige mistet en pakke fra topshop i posten :(

God weekend!

lily sagde ...

hvor sjovt...var liiige ved og bestille den:) måske ombestemmer jeg mig....men den er så fin!

Anonym sagde ...

Jeg har den, og jeg elsker den!!!

Anonym sagde ...

Er der nogle derude, der ved hvordan den er i størrelsen? Stor lille?
Tak:)

Ditte sagde ...

Christina: jeg har bestilt en 16, for at være sikker, jeg svinger mellem 14-16, men vil evt gerne kunne have en strik under :)

Emily: ville ikke brokke mig hvis hun tog 10 kg og gav mig 5 cm :D

Louise: jeg krydser fingre, jeg har savlet siden jeg så APC udgaven, men den var ikke en mulighed for mig, så lad os krydse fingre :D

Lily: du ombestemmer dig helt sikkert :D den er SMUK!

Anonym: jeg svinger mellem to og har taget den største, for at være sikker. Topshop har ikke ry for at være stort i str. :)

Ida: det er jeg glad for at høre :D tak!

Anonym sagde ...

Anonym: Den er lidt lille i str. Så hvis du er mellem to, så gå op.