torsdag den 12. november 2009

ANOTHER HORSE DRESS FROM MANOUSH

Jeg købte, som nogle af jer måske husker, en kjole fra Manoush for kort tid siden. Den blev købt, da jeg i lang tid havde drømt om denne kjole, som jeg nu netop har fået ind ad døren. Den anden blev købt, fordi jeg ikke kunne finde denne, og ja, jeg købte den i et kort øjebliks hjernedød-hed. :D Så den røg faktisk direkte retur, kassen blev kun åbnet, for at finde oplysninger om returnering. Men i sidste uge dukkede den rigtige kjole, drømme-kjolen, så op på eBay, og endda til halv pris i forhold til den anden, så jeg smed et Best Offer og sælger accepterede med det samme. Og ja, her er den så, drømmekjolen. Yay!

As some you might remember I bought another Manoush 'Horse' dress a little while ago, that one was a second choice though and a week ago I found the one I've been searching for. It arrived a couple of days ago. I really love it, and I'm glad I choose to return the 'second choice' dress.

5 kommentarer:

Emily Salomon sagde ...

Wow! Den er helt fantastisk, sådan en må jeg også finde. Elsker hesteprint...

Ditte sagde ...

Jeg har også virkelig noget for hesteprint, don't know why. :D

Jeg var heldig at finde den på eBay. Ved at sælgeren stadig har to af den i bluse udgaven i blå.

Mike sagde ...

Wow! Jeg er imponeret... Kunne i tænke jer at få bredt jeres blog lidt længere ud ?

Jeg er medejer af http://www.miinto.dk, som er et site der samle alle de danske modetøjsbutikker og gør deres tøj online ;)

Vi har mærker som Bitte Kai Rand, Sonia Rykel, Diesel, Nümph, Carla du Nord og en masse andre!

En masse fedt modetøj!

Håber at se jer i min email indbakke, mr@miinto.com

Anonym sagde ...

What happened to the English translation??? I sure miss it!
Emmy

Ditte sagde ...

I totally forgot it, sorry Emmy! I will make you one now ;)