mandag den 2. november 2009

LOUIS VUITTON PALE ROSE LEOPARD SCARF // IN ACTION



Selvom jeg ikke er til Louis Vuitton logoerne, så er jeg vild med tørklæderne, men det ved I jo allerede. Her ses et af de nyeste på stammen, nemlig Pale Rose, som bare er så fint. Jeg har det faktisk på vej med posten, Mathilde udøvede magi i New York og fandt det til mig, da butikken i Danmark informerede mig om, at de ikke ville få flere og under ingen omstændigheder ville skrive nogen op, da de helt sikkert ikke ville få flere. Sagen er så den, at min veninde spottede det i butikken for et par dage siden, selvom ekspedienten insisterede på, at de ikke ville få flere, og han ville under ingen omstændigheder skrive mig op. Jeg må indrømme, at jeg er virkelig skuffet over deres kundeservice, eller mangel på samme. Skønt, at jeg nu er sluppet med overpris, når jeg alligevel kunne have fået det i Danmark. Arh, jeg er gal, de kan godt forvente et opkald fra mig i den nærmeste fremtid, for det er virkelig ikke i orden, og derudover blev ekspedienten konsekvent ved med at kalde mig Gitte, jeg hader den slags ekspedienter, arhhhh.

I love the new LV leopards scarves, the colors are wonderful! My friend, Mathilde, found me the Pale Rose one in New York, it's sold out in Denmark and UK, so I feel very lucky! It's on it's way to me now!

16 kommentarer:

Louise sagde ...

Haha Gitte, hvor er det bare træls. Kan lige forestille mig typen, der står der og synes hun er smart fordi hun arbejder i LV. Men flot er tørklædet da.

Ditte sagde ...

Louise, det var faktisk helt åndssvagt, for jeg ringede derind, og de tog som sædvanlig ikke telefonen, jeg lagde navn og nummer, så de kunne vende tilbage. Da de så gjorde det, kalder de mig Gitte, og fortæller mig at det er FULDSTÆNDIG umuligt at få fat i tørklædet. Da vi har afsluttet samtalen går der 3 minutter, hvor efter ekspedienten (den samme) ringer op igen, og jeg tænker selvfølgelig, at jeg måske er heldig alligevel. Men nej, han tror, at det er en NY kunde?! Og kalder mig konsekvent Gitte igen, hvorefter jeg må minde ham om, at vi altså LIGE har talt sammen, hvilket han virker totalt blank overfor. Come on. Hehe.

Louise sagde ...

Ej hvor belastende. Det giver ikke ligefrem en lyst til at handle der en anden gang. Men det er jo deres lost.

Ditte sagde ...

Nej, det må jeg indrømme, at jeg ikke har. Men desværre er det jo ikke fordi der er så mange muligheder, når det lige er LV det omhandler. Og ville jo gerne have sparet pengene og købt det i DK, så det er nok også det jeg gør en anden gang, alligevel. Selvom de VIRKELIG har skuffet mig. :(

camilla // olinesmor sagde ...

Hahaha sikke nogle kegler.

Natasia sagde ...

Sådan nogle ekspedienter burde bare ikke arbejde i en ekslusiv butik. Har haft lidt samme oplevelse med Chanel KBH, som ikke "kunne" hjælpe med at få en taske hjem, da jeg ikke var i deres kundebase!

Ditte sagde ...

Natasia: Jeg er endda i LV's kartotek, men har kun købt et enkelt tørklæde før, og jeg kan nemt forestille mig, at det ikke er nok. Christ.

Camilla: Ja, virkelig.

A + K = ♥ sagde ...

Tilykke med tørklædet, det ser rigtigt flot ud. Synd du skulle sådan en omvej for at få det.

Helene sagde ...

Hvor er det for dårligt! De burde virkelig give dig differencen tilbage!

www.blogalahelene.blogspot.com

Ditte sagde ...

Kit: Ja, det var lidt irriterende, men nu er det her heldigvis snart.

Helene: Ja, det ville da ikke være dårligt i hvert fald :D

Anonym sagde ...

Hej Ditte
Har de tørklædet i Kbh. nu tror du? Og ved du hvad prisen er?
Mvh Louise

Ditte sagde ...

Louise: Det ved jeg ikke, det var der i lørdags. :) Det koster 3500,-.

Anonym sagde ...

AV det var mange penge :) havde lige sat en max pris i mit hoved der hed 3000,-
Måske man alligevel skulle smutte forbi og kigge - det er super super smukt!
Tillykke med det ;)
Kærligst, Louise

Ditte sagde ...

Louise: Det kan jeg godt forstå. Jeg fik mit det brune til 3200,- i sin tid i butikken, men det koster også 3500,- nu. Men jeg har haft det i snart to år, og har brugt det flere gange hver uge, så det har VIRKELIG tjent sig selv ind :)

Anonym sagde ...

Hvad er prisforskellen usa-dk? Jeg skal nemlig snart til NY, og det ku jo være rart at opstøve det, men må lige høre lidt om prisforskellen inden :-) Om ikke andet glæder jeg mig til et snarligt flash på bloggen her!

Ditte sagde ...

Ca. 400 kr. :)