mandag den 23. november 2009

OUTFIT // HANGING OUT AT UNI


Jakke H&M Trend, Kjole Manoush, Støvler Chloé, Taske Givenchy Nightingale

Jeg har været på universitetet hele dagen, eller det vil sige, at jeg mødte kl. 12, jeg kunne nemlig ikke sove i nat. Derefter havde vi metode øvelser, den sidste af slagsen, samt møde med vejlederen. Sidst på eftermiddagen fik sekretæren endelig hængt vores karakterer fra vores teorieksamen op, jeg blev vildt overrasket og glad, jeg fik nemlig 7. Det havde jeg ikke forventet, så det var fabelagtigt.

I've been at the university all day, we had a meeting with our counselor, and our grades from the exam I attended start November finally arrived. I was very happy, since I passed, and it was so much better than I expected.

16 kommentarer:

Emily Salomon sagde ...

Tillykke med karakteren. Hvor er den kjole bare smuk og fantastisk!

Ditte sagde ...

Mange tak, Emily! Jeg er også bare så glad. :D Orkede ikke helt en re-eksamen til januar. :) Og ja, kjolen er så fin! Er virkelig glad for den.

Unknown sagde ...

Hej Ditte

Hvis du en dag skulle sælge din skønne Givenchy taske må du meget gerne skrive til mig på Christina2802@yahoo.dk, jeg synes den er virkelig skøn og du ser fantastisk ud.

fortsat god aften

Mange hilsner fra Christina

Ida T sagde ...

Du ser pisse godt ud! For fanden du inspirerer mig!

Ditte sagde ...

Ida T: Mange tak, hvor er du sød, får helt røde kinder. :D

Christina: Mange tak ;) Det skal jeg nok forsøge. Har allerede et par stykker, der har sagt, at jeg skulle sige til. Så den ryger nok på ts eller lignende, hvis den skal sælges en dag. :)

lily sagde ...

Fint fint! Du ser rigtig godt ud:)

Ditte sagde ...

Tak, Lily ;)

Anonym sagde ...

Kan du spørre hvilken avdeling av HM i Paris din venn fant denne jakke i? Jeg vil be min venn som bor der se etter den for meg. Tusen takk!!

Ditte sagde ...

Anonym: Jo da, jeg spørger hende :)

Ditte sagde ...

Anonym, du får lige hendes eget svar her :)

Den H&M i Hallerne (Les Halles). Dér ligger en stor H&M i flere etager - den hang på dæk -2 i den store dameafdeling sammen med de andre Trendvarer henne i området ved kasserne (til højre, når man kommer op fra dæk -3, hvor de har ungdomsafdelingen).

Stride sagde ...

Tillykke, havde heller ikke regnet med andet:-)
Og ja, den er virkelig fin din nye kjole.

Ditte sagde ...

Ih, hvor er du sød, Stride. :D Og mange tak ;)

cirkushjælpeløs sagde ...

Hvor er din nye Manoush kjole bare fin! Dejligt med nogle outfit posts fra dig... du har jo fantastisk stil!

Ditte sagde ...

Mange tak, Chris. Jeg er virkelig glad for den. :)

Anonym sagde ...

et smil ville også pynte...

Ditte sagde ...

Anonym: Det skal jeg nok selv vurdere.