lørdag den 14. november 2009

ARRIVAL // FINALLY THEY'RE HERE

I sidste uge fik jeg endelig pakke fra H&M, den indeholdt bl.a. disse skønheder fra Divided Exclusive og sengetæppet fra H&M Home, som de ligger på. De passer perfekt og sidder rigtig godt på foden, jeg er dog ret skuffet over kvaliteten på lynlåsen, den kører ret dårligt. Men jeg håber, at det bare er opstartsproblemer, for de er ellers virkelig smukke og lækre at have på.

Last week the Divided Exclusive sandals finally arrived, they fit perfect and they are quite comfortable to wear. I also received my quilted bed cover too in light pink velvet, I adore it.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, de er mega fede - fik dem selv hjem for en lille måned siden. Jeg må sige at jeg er enig i det med lynlåsen - desværre har den ikke rigtigt givet sig, og er stadig lidt træls at lyne op. Det virker som om den gnider sig fast mod det stykke "beskyttelse" i lak der er i, lige bag den. Men de er overraskende rare at have på :)

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte! Jeg glæder mig til at se dem + Chloé in action!

Ditte sagde ...

Jekatarina: Ja, tror også det er det der er problemet. :) Men heldigvis er de rigtig rare at have på, og man kan jo altid bruge spænderne. Så jeg overlever, forhåbentlig. :D

Anonym: Mange tak!! ;)

Unknown sagde ...

Hvis lynlåsen glider dårligt, kan I prøve med sterin, det skulle gerne "smøre" den....

Ditte sagde ...

Pernille: Mange tak for rådet, det har jeg faktisk hørt før. Men jeg tror som Jekatarina desværre, at det er grundet lak stykket der sidder bag lynlåsen, så det ville ikke hjælpe. :(

Tille sagde ...

Jeg købte nogle andre sko fra H&M for et stykke tid siden som også havde lynlås bagpå og der var det samme problem som i oplever.. Måske er det et generelt problem. De er ellers super flotte dine sko :)

// tille-eightyseven.blogspot.com

Ditte sagde ...

Tille: Det er da virkelig irriterende, hvis det er et problem ved de fleste sko? :( Jeg har ikke andre sko fra H&M pt. Så jeg har ingen erfaring på området.

Tille sagde ...

Det er vertfald mærkeligt at de ikke har fået noget respons tilbage og så prøver at ændre det på deres nye modeller? Jeg har heller ikke prøvet andre fra H&M med lynlås bagpå, men de har da nogle stykker i butikken nu og det kunne godt være de har samme problem.

Anonym sagde ...

hej ditte (-;
jeg håber du kan hjælpe, hvordan kan jeg købe skoene? Det vil sige, hvordan finder jeg dem der inde.

// sarah

Ditte sagde ...

Tille: Det ville bestemt være en god idé i hvert fald.

Sarah: De er købt på hm.com :) Du kan være heldig at finde dem online omkring kl. 7 om morgenen, hvor de lægger returvarerne op. :)