mandag den 16. november 2009

BUY // NEW BOOTS FROM SWEDEN

Hold da op, det har været en begivenhedsrig weekend. Ditte kom på besøg fra torsdag til søndag, og vi har som altid haft det skønt. Så det har været en weekend fyldt med hygge, grin og shopping.

Vi har været til et hav af ting som Super de Luxe loppemarked, min fødselsdagsfest og eBay Deal Hunter Challenge. Vi glemmer simpelthen bare alt for ofte at hapse billeder, fordi vi hygge os alt for meget. Der kommer dog snart lidt billeder på bloggen af vores fund fra Ebay eventet.

Vi nåede også, som altid, en sviptur til Sverige i går, og vi fik begge købt en smule. Jeg fik bl.a købt disse wedges fra "Din Sko" i ægte skind til bare 450 dkk, som I lige får et billede af. De andre sager må jeg se, om jeg ikke kan få taget billeder af snarest. Jeg fik nemlig også købt et par brandlækre skindleggings, som jeg glæder mig til at vise jer. Så må jeg se, om jeg kan nænne, at sælge de andre, jeg har.

9 kommentarer:

Laura sagde ...

Nææ hvor er de lækre!

Aveline sagde ...

unfair :b
they're fabulous :)

Sophia Maria sagde ...

De er overdrevet lækre! De er simpelthen bare ufatteligt flotte!

Charlotte sagde ...

Fine, fine og fine! Dem har jeg også selv kigget på - gid jeg lige var i nærheden af en Din Sko butik - SÅ ærgerligt at de har afviklet butikkerne i DK!

Emilie Delance sagde ...

Åhr hvor er de fine! :D Øv at "Din Sko" har lukket butikken i københavn ;p

xoxo

blog.delancefashion.com

Merete sagde ...

Tak skal I have. Jeg synes også bare de er så fine og til en super pris. det er nemlig rigtig ærgerligt at man skal en tur til Sverige for nu at komme i en "Din sko" butik

/Merete

Women’s dresses sagde ...

Those boots are just adorable! I'm on the lookout for a pair similar to these. Loving the blog!

Anonym sagde ...

Hvad hedder modellen? Så man evt. kunne lede efter dem på nettet. De er super fede!

Merete sagde ...

Jeg ved desværre slet ikke hvad modellen hedder, for jeg fik ikke kassen med hjem og kan ikke se at det står i støvlen.

/Merete