torsdag den 5. november 2009

NEW NAILPOLISHES // A BUNCH ACTUALLY



Chinchilly, Angora Cardi, Mink Muff, Pink Parka
Greenport, Liqourice, Mint Candy Apple


Jeg har nogle få favorit lakker, som jeg bruger ofte, bl.a. You don't know Jaques fra OPI, men også mørkerøde nuancer, fra bl.a. H&M er lykken hos mig. Dog kunne jeg godt bruge noget forandring og det fik jeg så samlet mig sammen om i dag, og bestilte en bunke lakker fra eBay.

I have a few favorite polishes, e.g. You don't know Jaques from OPI, but I needed a little change, so I ordered a bunch of polishes from eBay.

12 kommentarer:

Sacha sagde ...

Wow nogle lækre farver.

Manja sagde ...

Superlækre farver. Har selv lige købt to af dem, nemlig Chinchilly og Pink parka - mine seneste indlæg på min blog handler faktisk om dem :)
Du er velkommen til at kigge forbi, hvis du har lyst: http://manjalytz.blogspot.com

Tusind tak for en rigtig god blog i øvrigt. I er på min linkliste og jeg følger jer ivrigt :)

Mvh Manja

Ditte sagde ...

SH: Mange tak :)

Manja: Ih, de ser fine ud på! Jeg glæder mig til de kommer :D Vi er glade for, at du kan lide bloggen, mange tak.

Sophia Maria sagde ...

Uh ha altså. Nu får jeg helst lyst til at gøre det samme.... Den her blog er farlig :-)

I V Y sagde ...

love the colours, pretty header!

Ditte sagde ...

Lilee: Thanks a lot!

ck sagde ...

fine farver piger!

C
http://theworldofc.wordpress.com/

Anonym sagde ...

Hvor har du købt disse lækre?
Har i nogen erfaring med at købe over Ebay fra USA? Har fået at vide at der kommer told på, når man køber for over 80 kr?

Når ja, super blog!

Hilsen Mille

Ditte sagde ...

Hej Mille,
Jeg kender ikke den præcise moms grænse, men mener det er ca. 175 inkl. porto. Der kommer først told på, når det er over noget ala 1100,-. :)
Jeg bestiller dog bare, og betaler når det bliver fanget, det er langt fra hver gang, så jeg synes nemt det kan betale sig at tage chancen. :)
Mvh. Ditte

Chiara sagde ...

Hi! Love the green polishes! Do you find them online only? Does Sephora or other shops carry them?
I really like this blog and your looks btw! Just started mine)))

Ditte sagde ...

Hi Chiara,
Thanks a lot!
I actually have no idea if Sephora carries them, since I've never been to one :D I got all of them from eBay, from the seller: Warbid. :)
Best, Ditte

Chiara sagde ...

Thanks Ditte! I m already on Ebay)))