mandag den 30. november 2009

I THINK WE'RE DOING A JACKET-THEME


Vi poster en del jakker og frakker på bloggen pt. Men vi har også begge noget for jakker, så det er ikke helt unormalt. Jeg havde egentlig svoret, at jeg ikke skulle købe nogen vinterjakker eller frakker i år, men nu er det allerede blevet til 5. Men ja, to af dem er altså skindjakker, og kan derfor også bruges til foråret og her i efteråret. Og jeg har desuden solgt tre andre vinterfrakker.

I fredags hapsede jeg denne jakke med hjem fra Gina Tricot, den minder mig om Balenciaga '04 jakkerne, som alle de store modeller luftede under sidste modeuge, selvom den selvfølgelig langt fra er ligeså flot. Men da den nu var nedsat til 250,-, ja, så prøvede jeg den altså lige på. Den var virkelig overraskende fin, har ellers været en smule tilbageholdende overfor den fake pels. Men sammen med mine Chloé støvler og mit brune Louis Vuitton leopard tørklæde, så var den faktisk virkelig fin. Så ja, jeg giver den en chance.

We're posting a lot of jackets on the blog at the moment, but we both love jackets, so that's the reason. I promised myself not to buy any jackets this fall, but now I've bought 5 already, 2 of those are leatherjackets though, and I've sold 3 vintercoats from last year! This friday I bought this jacket in Gina Tricot, it reminds me of the Balenciaga '04 jacket that every model wore last fashionweek, and since it's not possible to find, and it's damn expensive I got this one, eventhough it's not nearly as gorgeous as the real one. It looks great with my Chloé boots and my brown Louis Vuitton leopard scarf! I'll give it a shot at least.


(Jak & Jil, Style.com, Tfs)

6 kommentarer:

Camilla sagde ...

Den er FANTASTISK ditte!!! :O

Må på jagt i KBH :D

Ditte sagde ...

Mange tak, Camilla. :) jeg er også rigtig glad for den. Har luftet den for første gang i dag og den er virkelig god. :)

Emily Salomon sagde ...

forstår sagtens jakke/frakke fetich. havde selv, præcis som du, besluttet at der var nul nyt overtøj i år, men er nu oppe på at have købt fire jakker.
men når det nu er så koldt så stor en del af året i dk, er det vel ok?

Ditte sagde ...

Emily, jeg elsker, at du har en undskyldning, for jo da, vi bliver da nødt til at købe flere jakker, når der er så koldt! Jeg frøs faktisk helt enormt i dag! :D

Emily Salomon sagde ...

hehe... ja det er lidt mit problem, det der med undskyldningerne. kan altid retfærdigøre et næsten hvilket som helst køb...

Ditte sagde ...

Hehe, kender det godt. Og har lige fundet ud af, at jeg rent faktisk har købt 6 jakker. Indlæg kommer i morgen! :D