onsdag den 25. november 2009

OUTFIT // UP AND ABOUT

Jeg har de sidste par dage ligget syg, men i dag var der ingen vej uden om, for jeg skulle aflevere opgave og skulle også have en ny opgave udleveret. Så jeg blev desværre nødt til at komme op af sengen og kaste mig i tøjet (deraf det meget trætte og forkølede udtryk på billedet). Meget passende havde jeg, da Ditte og jeg var i Sverige, købt et par jersey bukser fra Stine Goya for Weekday kollektionen. De var virkelig rare, når nu jeg skulle være afsted hele dagen.



Bukser Stine Goya for Weekday, T-shirt H&M Trend, Jakke Holly Golightly, Sko Minnetonka, Tørklæde A. McQueen


I've been ill the last couple of days, but today I had to go to school, so I put on my new Stine Goya for Weekday pants.

7 kommentarer:

Anna sagde ...

Lækkert outfit :)

Merete sagde ...

Tak skal du have. Det er rart at høre, når man bare føler sig træt og rød næset;)

/Merete

Lykke sagde ...

Virkelig flotte bukser! Lang tid siden du har købt dem?

Anonym sagde ...

HALLØJ. ;)
Er der nogen hjemmeside, hvor man kan købe disse over'lækre bukser?
//Julie.

Merete sagde ...

Lykke: Tak skal du have. Jeg købte dem for et par uger siden i Sverige, da de ikke havde min str. i Weekday i KBH. Desuden var de også lidt billigere i Sverige. Jeg har dog hørt rygter om at Weekday, som åbner i Århus i morgen skulle have hele kollektionen.


Julie: Desværre er bukserne kun til salg i Weekdays butikker. Måske du kan være heldig på Trendsales.

/Merete

Natascha Coester sagde ...

Super fin jakke :)

Merete sagde ...

Tak;)

/Merete