torsdag den 19. november 2009

AVIATOR LEATHER JACKET

Jeg har haft veninder rundt om i verden til at lede efter denne jakke for mig, det startede med Acie i Stockholm, derefter min egen jagt i Danmark, så spurgte jeg Mathilde i London, samt Tikkie og Mille i New York. Ingen held hos dem, desværre. Min veninde Cecilie fandt den så i forrige weekend i Paris. Så endelig blev den min!

I've had friends all over the globe to search for this jacket. Acie searched Stockholm, Mathilde searched London, Tikkie and Mille searched New York, and finally my friend Cecilie found it in Paris last weekend! Finally it's mine!!

10 kommentarer:

Hanne sagde ...

Den er superfin og der er jo noget Rita over den synes jeg. Hvor er den fra?
Zara jakken har jeg også og synes den er super anvendelig.. den blir du glad for ;o)

Ditte sagde ...

Ej, jeg glemmer det der med at skrive mærke på for tiden, sorry!

Den er fra H&M Trend. :)

Mathilde sagde ...

Hvor godt at den endelig blev din :-)

Ditte sagde ...

Jahhh! Endelig Mathilde :D Så skønt!

Kim-Linh sagde ...

Jakken ser superfin ud! Derudover ser den også ud til at være en varm læderjakke pga foeret.

Ditte sagde ...

Kim-Linh: Det er den nemlig, meget varm faktisk!

Mille sagde ...

Det var godt du fik fik fat på den! Den er altså også bare lækker :)

Ditte sagde ...

Mille: jeg er også bare rigtig glad! Tak for hjælpen ;)

Chiara sagde ...

Glad you found it! Did not imagine it was that hard to get since I saw it at H&M in Milan last week and they had so many pieces of it! It really looks good btw! I m eager to see it in an outfit!

Ditte sagde ...

Chiara: H&M stuff, espcially Trend, seem to sell out really fast in Scandinavia. :( But I was lucky at last!!