tirsdag den 17. november 2009

BUY // BLOUSE DRESSES WITH LACE



Jeg ledte efter disse to i Malmö, men grundet lukkede butikker en masse, så fandt jeg dem desværre aldrig, men da jeg var inde i Aalborg i dag, for at forny mit buskort, så hang de der, endda i begge farver, så jeg skyndte mig at snuppe dem med hjem. Jeg tror, at den pudder skal på allerede på fredag til en venindes fødselsdagsfest.

I was searching for these in Malmö, but I didn't find them due to all the closed stores. But today I was in the city and there they were, so I had to get both of them. I think I will wear the nude one the friday to a birthday party.

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej,

Hvor er bluserne fra?

Hilsen fra Sara

Ditte sagde ...

Hej Sara,
Ej, det må jeg undskylde. De er fra H&M trend.
Mvh. Ditte

camilla // olinesmor sagde ...

Hvor er de fine ditte. Og selvfølgelig fra trend :-), som jeg jo aldrig kan få fingerne i.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Nøj de er fine -måske skulle man en tur i H&M trend:-)

Jeg syntes at I har en rigtig fed blog. Jeg har selv lige startet en blog og jeg ville være beæret hvis I ville chekke den ud:-)

Sidsel

Modeogmyter.blogspot.com

Ms Polevsh sagde ...

niceee =)

Ditte sagde ...

Camilla: Ja, man kan ikke være lige heldig hver gang, desværre :(

Sidsel: Mange tak ;) Vi er glade for du kan lide bloggen, vi kigger da lige forbi din blog en dag. :)

Ms.P: thanks!

Anonym sagde ...

hej ditte.

jeg har efterhånden fulgt din blog et stykke tid, også den gamle du havde alene:) (det her er altså ikke ment på en stalker agtig måde;))

nå men det jeg egentlig vil spørge om er om du ikke købte den der Kate Moss for Topshop tiger kjole sidste år?? du ved den sorte med en gennemsigtig tiger?? mener bare jeg kan huske at du skrev du havde modtaget den, men jeg har slet ikke set den på bloggen??

Ditte sagde ...

Anonym: Jeg er glad for, at du har fulgt med så længe :D Godt du stadig kan lide bloggen :) Jeg har lavet et indlæg, hvor jeg har panter kjolen på, du kan se det her:

http://this-world-tonight.blogspot.com/2008/11/kate-moss-for-topshop-panter-dress.html

:)

Anonym sagde ...

åh ja der er den:) hvis du engang vil jeg sælge, håber jeg du lægger den ud på bloggen, for så er jeg hvertfald meget interesseret;)

Ditte sagde ...

Anonym: De ryger helt sikkert på salgsbloggen, hvis de nogensinde skal sælges. Men jeg lover ingenting :) Lige nu er jeg ret forelsket ;) Så jeg foreslår at du smutter i butikken mens de stadig er til at få. :)

. sagde ...

Wow fede bluser - tror også jeg skal på jagt efter sådan en :)

www.modezation.blogspot.com

Ditte sagde ...

Mange tak, Line! Jeg er også virkelig glad for dem. :D

Anonym sagde ...

nej hov, det var selvfølgelig heller ikk til at vide for dig, men jeg mente kate moss kjolen med tigeren..hehe altså hvis du nogensinde skulle ville sælge den :)

Ditte sagde ...

Anonym: Oh, okay :)

Anonym sagde ...

Og Ditte, hvis du en dag for lyst til at sælge en af disse to.. eller dem begge. Så kontakt mig på dinaida1990@hotmail.com

Ditte sagde ...

Anonym: Det skal jeg forsøge at huske ;)