torsdag den 19. november 2009

ZARA LEATHER JACKET

Jeg har solgt virkelig meget ud i min garderobe på det seneste, og bl.a. har jeg solgt alle mine skindjakker. Så jeg manglede i den grad nogle andre. Det er blevet til aviator jakken jeg viste jer i går og så denne sorte skindjakke fra en gammel Zara kollektion. Merete har den også, og har brugt den virkelig meget, så jeg håber, at jeg bliver ligeså glad for den.

I've sold all my leather jacket during the last couple of months, so I was in desperate need of some new ones. I got the aviator jacket and this black one fra an old Zara collection.

2 kommentarer:

Naja, En lille pose støj sagde ...

har også selv denne skindjakke fra Zara. Den er simpelthen bare SKØN. Elsker den. :)
Så den skal du nok blive rigtig glad for.

# Naja

Ditte sagde ...

Undskylder for det fedtede skab :D

Jeg er allerede rigtig glad for den, den skal nok blive god!