tirsdag den 3. november 2009

FAVORITES FROM DIXIE

Jeg var i går sammen med Kia, Mikkel og Katrine en tur på Cafe Norden for at se den nyeste kollektion fra mærket Dixie. Det var Tina, en af deres sælgere, der viste kollektionen frem for os, og jeg blev bestemt positiv overrasket.

Der er især to af deres tasker, som jeg synes I skal se. De er begge besat med nitter, de er lavet i ruskind og skulle være på vej i butikkerne. Jeg er både vild med den sort bucketbag, og den fine grå skuldertaske med kæderemme, som koster henholdsvis 369,- og 499,-.

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

sikke nogle lækre tasker. den sorte bucket bag er jo bare perfekt til hverdag! :)

Merete sagde ...

Ja, de er nemlig super fine begge to og de havde også begge en rigtig god størrelse.

/Merete

Jazz sagde ...

Den første taske vil jeg så gerne have - må lige tjekke Dixie ud igen, de virker som om de er ved at komme med på beatet :)

Merete sagde ...

Ja, der var i hvert fald nogle rigtig fine sager.

/Merete

Trine sagde ...

Sikke nogle fine tasker. Hvor kan man købe dem henne?

Anonym sagde ...

ved i hvor taskerne bliver forhandlet i københavn ? :)

Merete sagde ...

De bliver forhandlet i Message på strøget og i Købmagergade. Desuden skulle det være muligt at få oplysninger om nærmeste forhandler på tlf. 75 65 96 49.

/Merete