mandag den 9. november 2009

BUY // A GREAT EBAY BUY

Ditte og jeg er jo med i eBay Deal Hunter Challenge, der afsluttes på fredag, og på vores jagt fandt jeg denne korte ruskindsjakke, som jeg har savlet over lige siden Ditte købte sin. Den er fra sidste forårs Kate Moss for Topshop kollektion, men dengang var jeg bare for nærig til at betale det den kostede. Jeg fik den til under halv pris, og jeg synes, den er så fin med de smukke sten og pailletter i kontrast til det sorte ruskind.

Det bliver virkelig spændende, at se hvad de andre i eBay konkurrencen har fundet af lækre sager. Denne jakke er dog ikke et af vores items, da vi allerede har fundet de ting, vi skal have med til fredagens konkurrence.

Nå, nu vil jeg kaste mig ud i regnvejret, for at spise store greasy burgere i anledningen af min kærestes fødselsdag. MUMS.


8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er også mega sej!

Line sagde ...

ovs den er flot! Har ikke set den tidligere... hmmm.... hvad måtte du slippe for den??

Merete sagde ...

Tak skal I have.

Line: Jeg har givet omkring 700,- for den.

/Merete

All Issues sagde ...

Fantastisk køb! Den er virkelig flot..

Trine sagde ...

Det er en super lækker jakke - og jeg var hurtig og napsede den, da Ditte satte sin til salg :-)
Har bestemt ikke fortrudt...

L in progress sagde ...

so jealous!!
been wanting it ever since it came out!!
congrats :)

xx
L.

lily sagde ...

ihh...den er så fin! den har jeg også haft:)

Astrid sagde ...

Den er godt nok fed! :)
Sådan en måtte også gerne hænge i mit skab! ;)