tirsdag den 3. november 2009

OMG // SHE LOOKS WONDERFUL



(Stockholm Streetstyle)

Det burde være ulovligt, at være så fin! Med Birkin og det hele, hendes hår er vidunderligt og ja, det samme er hele outfittet - lige som jeg elsker det, helt sort. Jeg ville ikke brokke mig over sådan en Birkin en dag, omend hendes er for lille. Det skal være en 40. :D

It should be illegal to look this wonderful. Her hair and her Birkin, and the outfit in general, I love it! All of it! Eventhough I would like the Birkin to be a 40.

5 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Årh hvad - Me want!

Hun er seriøst laber - elsker det hele, hår, støvler, blazer og Birkin. Nams.

THE DIVINITUS sagde ...

I like it too, especially the idea of otk boots + dress.

Ditte sagde ...

Brigitte, ja, hun er bare gennemført laber. Mmm.

Divinitus: Yes, she's wearing a great combination! <3

Louise sagde ...

Hun er godt nok laber. Og ja Birkin er en virkelig smuk taske, jeg har det bare sådan, at der er virkelig mange tasker i den her verden jeg hellere ville have, Men smuk er den da i hvert fald :)

Vi linker til jer på vores blog, og hvis I kan lide hvad I ser på vores, må I meget gerne linke tilbage:)

/Louise

City Chic sagde ...

Jeg må give dig fuldstændig ret, hun er virkelig smuk! og helt fantastisk i sin stil. :)