onsdag den 4. november 2009

BUY // WINTERCOAT



Jeg har i længere tid sværmet om denne frakke, og nu da kulden for alvor har sat ind, blev jeg altså nødt til at købe en ny frakke. Jeg ønsker mig virkelig den fra Anthropologie, men har bare for mange ønsker pt. Så jeg måtte prioritere.

Frakken er imidlertid blevet nedsat med £20 i et tilbud de kører pt, og i dag fandt jeg en rabatkode, der giver -25% (Psst, koden er DPVIPK), ja, så snuppede jeg den altså - fik den til kun £47 inkl. porto! Frakken kan findes her.

I've been searching for a wintercoat forever, and since it's already insanely cold in Denmark I had to find one soon. I loved the look of the one for a while, and since it's been reduced £20, and I found a promotionalcode for 25%, I had to get it! (Pssst, the code is: DPVIPK). You can find it here.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uh, den har jeg også kigget på :) Den er nemlig fin, især til prisen.
Du må endelig poste et billede af den på så snart den kommer, måske jeg så også hopper på vognen ; )
Mvh Dorthea.

Ditte sagde ...

Hej Dorthea,
Det skal jeg nok, men tilbudet på de 55 pund er midlertidigt, bare så du ved, at det måske er væk i morgen ;)
Kan se, at to størrelser er blevet udsolgt, mens jeg har overvejet. Så måske skal du ikke vente for længe :)
Mvh. Ditte

Anonym sagde ...

Hei Ditte!
Jeg bestillte den med det samme!!Superfin:)
Hilsen en norsk leser :)

Ditte sagde ...

Hej anonym!
Det er jeg glad for at høre, det er også med at udnytte tilbudet, nu det er der :D Det er jo et kup!
Mvh. Ditte

Anonym sagde ...

Jamen så må jeg jo bare springe ud i det!
Kørte du størrelsen efter deres size-chart eller 'kender' du deres størrelser?
Jeg har bestilt flere gange fra DP og synes deres størrelser varierer meget fra style til style :(
Åh hvor kan det dog være svært at net-shoppe somme tider ; )
Mvh Dorthea.

Ditte sagde ...

Dorthea: Jeg passer aldrig ind i de der str. guides. :D Så jeg går efter min gut feeling :P Jeg har bestilt samme str som den eneste anden DP frakken jeg har haft og samme som på topshop. :) Jeg har kun købt derfra en gang, så har ikke så meget at sammenligne med, desværre. :S

Stine M.H sagde ...

Ej hvor er den fin! :-)

www.the-fashion-wall.blogspot.com

Naja, En lille pose støj sagde ...

uha den må jeg da også have til den pris. men er godt nok i tvivl om størrelsen. har intet fra deres mærke. ih.

Ditte sagde ...

Naja: Hvad med at gå efter din topshop str? De er fra samme firma nemlig. :)

Naja, En lille pose støj sagde ...

ahh ja okay. smart. :) tusind tak da.

Mille sagde ...

Jeg har allerede købt den og jeg ELSKER den! Til info er jeg str.34 og str.6 passer mig så fint.Havde først købt str.8 - men den var for stor - fuldstændig som hvis jeg prøver en str. 36 herhjemme.Og ja det er det samme med Topshop.Så synes faktisk at deres "sizeguides/size convertions" passer ok.

Ditte sagde ...

Naja, håber det virker ;) Det er i hvert fald det jeg selv er gået ud fra.

Mille: Godt at den er fin! Og godt mht. størrelsen! Tak ;)

Hanne sagde ...

Ditte har du fået jakken?
Jeg har fået min idag og er simpelthen så glad for den - tusind tak for tippet!
Synes faktisk den er rigtig fin til prisen og lidt anderledes.
Mvh
Hanne

Ditte sagde ...

Hanne: Ja, jeg fik den netop i går, jeg har jo været i København siden torsdag morgen. Men ja, den er super fin! Er også rigtig glad for min :D Og det var skam så lidt, er glad for du kunne bruge det og at frakken er fin!