mandag den 23. november 2009

DESIRABLE OUTFIT // WANNA GO SHOPPING


Bluse 3.1 Phillip Lim, Jakke Roberto Cavalli, Nederdel Topshop, Støvler Emma Cook for Topshop, Taske Proenza Schouler,
Hue Burberry Prorsum, Ur Michael Kors, Ringe Black Boots, Browns Fashion

Jeg er på uni hver dag lige for tiden, vi skriver projekt og har efterhånden ret travlt. Så mine indlæg bliver lidt korte og sjældne, men jeg gør, hvad jeg kan. En læser efterlyste mine 'Desirable Outfit' indlæg den anden dag, så dem er jeg så småt gået i gang med igen, for jeg synes faktisk selv, at de er ret sjove at lave. En skam min garderobe ikke indeholder alle de sager, som Polyvore gør.

I'm at the university everyday currently, and therefore I will be a bad blogger the next month. I will do my best to post regular though. A reader requested my 'Desirable Outfit' posts yesterday, so I will try to do these more often.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Ditte.

Jeg har lige et off topic-spørgsmål - så vidt jeg husker, du er fra Aalborg, ikke?
Kan du anbefale mig en skrædder der kan sy i læder og ikke er alt for dyr?

Jeg har nemlig en skindnederdel, som ville være ti gange pænere hvis den lige kom lidt mere op i taljen og sidde. :)

Mvh. Trine

Ditte sagde ...

Hej Trine,
Jeg har forsøgt mig med skrædderen på vesterbro, nærmest lige overfor Fakta? Men de syede aldrig i de leggings jeg indleverede, da de ikke kunne løsne limen, så må indrømme det ikke var en succes. Men har hørt de skulle være gode. Jeg skulle have givet 300 for at få dem syet ind og lagt op. :)
Mvh. ditte

Anonym sagde ...

Det var da et sted at starte i hvert fald. Jeg må forbi Vesterbro en af de nærmeste dage. :)

Tusind tak for det hurtige svar!

Mvh. Trine

Ditte sagde ...

Det var så lidt!