tirsdag den 10. november 2009

STILL CONSIDERING A CLAW CUFF



(mrsh.se)

Modsat andre er jeg slet ikke færdig med Pamela Loves designs, for mig har de noget nær klassiker potentiale. Jeg har, som mange af jer læsere allerede ved, savlet over ovenstående armbånd i laaaang tid. Og ja, jeg gør det stadig. Det er skrevet på ønskesedlen til jul, og nu skal jeg så beslutte, hvilket metal jeg skal ønske mig det i. Umiddelbart bliver det det sølv, selvom jeg længe har været forelsket i det gunmetal. Men det gunmetal er desværre belagt, og jeg var må indrømme, at det giver mig lidt vel mange associationer til Arena Cph smykkerne, bare i et meget dyrere leje, og derfor tror jeg på, at jeg vil blive gladere for det sølv.

Hvad tænker I? Er det alt for vildt og lige nu til jer, eller kan I godt følge mig i min klassiker-tanke?

I'm still not over Pamela Love, not at all actually, I still love her designs and I am still considering one of her claw cuffs. I've put it on my wishlist for Christmas, now I just have to decide which metal I want, I think I'm going for silver. It will last the longest. What do you think?

15 kommentarer:

Rebecca sagde ...

Det er smukt :)

Ditte, Dorte, Julie og Jeppe sagde ...

det er fantastisk.. Har selv et par øreringe med kravetær (haha), og jeg elsker det åh så meget.. Og tror virkelig du får mest ud af den i sølv, selv om de to andre også er usandsynligt smukke.

Ditte sagde ...

De lyder fabelagtige, Ditte!! Lige noget for mig. Jeg har også min hønsefod fra David & Martin, som jeg elsker meget højt.
Guld er lidt for bling, bling og shiny til mig. Så det er egentlig slet ikke med i overvejelserne, men I skulle jo lige se dem alle alligevel. :D

Anonym sagde ...

i like the gold one , one of my friends has the gun metal and looks really cheap, so if you gonna spend that huge amount of money on a cuff then pick it golden.

pink horrorshow sagde ...

my friend who works for her always says how the gold is too bright and shiny. I personally love her bronze pieces but they tarnish the quickest and they leave dark metal marks on your skin..

Helle sagde ...

De er også bare super fede.. :) og nej, de er da slet ikke ude af mode endnu, hvis det er det, du tænker..

Ditte sagde ...

Hej Helle,
Nej, det er netop det jeg ikke tænker på. :D For mig har det potentiale til at blive i min garderobe i rigtig mange år. Ville bare høre jeres tanker om det. :)
Mvh. Ditte

Ditte sagde ...

Anonym: Thanks for the thoughts about the gunmetal, I guess it will be the silver one i choose then

Pink Horrorshow: I have the claw necklace in bronze, and I don't really use it. So I think silver would match my wardrobe better. Thanks for the insights tho. I also find the gold one too shiny.

Merete sagde ...

Hej Ditte
Godt valg, den sølv er rigtig fin, håber at du bliver glad for den, vis os den endelig når du får den!

http://asinstyle.blogspot.com/

Ditte sagde ...

Hej Merete :)
Det skal jeg nok, hvis det bliver mit. Det er jo ikke helt billigt. Men jeg krydser fingre :D
/Ditte

tinetush sagde ...

Det er ikke noget for mig.. Eller jo det er nu meget cool, men er allerede ovre det - det har nok også noget at gøre med at jeg er til det mere girly, og faktisk generelt ikke bruger smykker.. Men tror godt at det kan fungere som en klassiker for dig Ditte.. Passer til resten..

Og synes forresten også at sølv er det rette valg.

Anonym sagde ...

Hej Ditte og Merete
Jeg kan huske at I på et tidspunkt viste nogle smykker I havde købt på Etsy - ring og øreringe med små dødningehoveder (og man kunne vist også få dem med et lille kattehoved på), men jeg kan ikke finde indlægget - Vil I smide et link? Tænkte også at det kunne være en god ide, hvis I fik et lille søgefelt, så man på den måde hurtigt kunne finde frem til gamle indlæg..
De bedste hilsener
Maria

Ditte sagde ...

Tine: Tak for dit input :) Ja, jeg går jo med smykker i massevis, men kan godt følge dig. Man får det selvfølgelig ikke brugt, hvis man i forvejen ikke bruger smykker.

Maria: Mange tak, vi skal se, om det kan lade sig at gøre. Designeren hedder Michelle Chang, og du finder hende her:

http://www.etsy.com/shop/michellechangjewelry

Anonym sagde ...

Perfekt - tak for det!
/Maria

ck sagde ...

det er virkelig fint!!!!
og på ingen måde overvurderet!

C
http://theworldofc.wordpress.com/