torsdag den 19. november 2009

OUTFIT // AT H&M AND CLAUDIO FERRICI

Efter min forelæsning i dag, tog jeg ind en tur ind til H&M's showroom, hvor der i dag var pressedag. Der fik jeg set en masse af deres fine kommende sager (billeder følger snarest) og også en masse skønne bloggere. Efter det tog vi ned i Claudio Ferrici, som åbnede ny butik i Pilestræde.

Jeg fik også købt mig et par brandlabre sko, som jeg glæder mig til at vise jer. Nu må jeg vist også se at få solgt lidt ud, så jeg har smidt en smule på salgsblog. Tag endelig et kig her.


Frakke Zara, Kjole COS, Tørklæde A. McQueen, Støvler Friis & Co., Taske Balenciaga

I went to H&M's showroom and the store opening at Claudio Ferrici today.

3 kommentarer:

Fashionizta sagde ...

Fedt outfit !

Lise sagde ...

Hold nu helt op den frakke er fantastisk! Hvor lang tid siden er den købt?

Merete sagde ...

Jeg er også super glad for den. Jeg købte den torsdag i sidste uge på strøget i KBH og der var en del tilbage.

/Merete