fredag den 12. november 2010

MY WALLETS


Dette er de punge, der pt. er i rotation hjemme hos mig. De er fra henholdsvis Chloé, Proenza Schouler og Balenciaga. Den runde, fra Chloé, bruger jeg til vaskepenge, den kan alligevel ikke indeholde kort, så den er bare fyldt med mønter. Den lille blågrønne fra Balenciaga bruger jeg til hverdag pt. Den var egentlig købt til, at jeg kunne bruge den i byen, da den ikke fylder så meget, men nu er den endt op som hverdagspungen i stedet. Den sidste er min Proenza Schouler, som jeg fik gratis. Den er lidt større og kan indeholde noget mere, så den er med, når det er nødvendigt.

Here's the wallets I use atm - Chloé, Proenza Schouler & Balenciaga.

5 kommentarer:

Lisbeth // itsfashionbaby.dk sagde ...

Sikke en skøn samling Ditsen!

Min lille blå fra Balenciaga bliver også brugt hver eneste dag - den har en perfekt størrelse til kort, bonner og mønter.

Ditte sagde ...

Tak, Lisbeth! :)

Og ja, Porte Monnaie er en fantastisk model! :D

J'adore blog sagde ...

Hvor er den fin Balenciaga pungen, hvad måtte du give for den??

Ditte sagde ...

Mener prisen er 1.695,- i Holly.

J'adore blog sagde ...

Ok, tak for oplysningen :-)