søndag den 7. november 2010

MY EDIE BOW FROM 3.1 PHILLIP LIM

I august fortalte jeg, at jeg ventede en pakke fra Net-A-Porter.com, men jeg fik aldrig fortalt jer, hvad der var i den. Det var denne grå Edie bow fra 3.1 Phillip Lim, som jeg gav mig selv i gave, da jeg var heldig at få tilbudt drømmejobbet lige efter, jeg var færdig med mit studie. Jeg elsker de rå spidse nitter på den fine sløjfe.



I bought the Edie bow bag in grey from 3.1 Phillip Lim in August, when I got offered my dream job.

6 kommentarer:

Tina sagde ...

Du har virkelig nogle fede tasker Ditte:)

Tina sagde ...

Ups det var så til Merete, men i har begge nogle flotte tasker :)

Advo sagde ...

Den er så fed! Har den i sort, men den er mindst lige så skøn i grå! :D

Merete sagde ...

Tak Tina:) og ja vi har vist begge fået os en god taske samling.

Advo: Ja, den er nemlig så skøn og min har været flittigt brugt siden jeg fik den hjem og ja, den sorte er også sååååå fin!

/Merete

Line sagde ...

Den er virkelig flot. Viser du ikke snart din taske samling?

KH. Line

Merete sagde ...

Line: Tak skal du have. Jo, det kunne da godt tænkes, at jeg lavede et taskeindlæg snart.