søndag den 7. november 2010

A HOUSEWARMING GIFT


I weekenden holdte jeg indflytterfest, og jeg var så heldig at få denne fine Royal Copenhagen Elements kande af Merete og vores fælles veninde Camilla. Jeg har længe sukket over den i Illums Bolighus, og nu er den endelig min! Den er i en af de 6 limited edition farver, som kanden pt. er på markedet i. Den er allerede udsolgt i nogle af farverne, men heldigvis var den grønne stadig til at få, det var nemlig den, jeg bedst kunne lide. 

I got this Royal Copenhagen Elements jug from Merete and our friend Camilla as a housewarming present this weekend. It's in a limited edition color, normally it's only available in white with orange paint.

7 kommentarer:

Bex sagde ...

Sikke en smuk gave. :)

Ditte sagde ...

Mange tak!

Malsen sagde ...

Den er meget smuk :)

...og kan stadig fås i alle farverne på RoyalCph. egen hjemmeside. Blot til info :)

Ditte sagde ...

Tak for info, Malsen!

Den er udsolgt i navy inde i Illum og Royal Copenhagen.

Hanne sagde ...

Den er bare så fin. Den grønne er også min favorit!

Unknown sagde ...

I like.

x

jettemia sagde ...

uh hvor fin gave!
sådan vil jeg også have..