lørdag den 27. november 2010

ANOUCK IS HOME!


Så landede Alexander Wang's Anouck endelig hjemme hos mig, takket være Emmy, og de er bare SÅ fine! Jeg bander dog sneen langt væk pt. for de kommer altså ikke ud i dette vejr, øv. Så nu står de derhjemme og venter på bedre tider, sådan må det være. De skal helst ikke dø på en enkelt vinter, så de må vente lidt endnu, med at blive luftet.

Vi flytter snart over på en anden server, så hvis I oplever nogle uregelmæssigheder, så check tilbage senere, og så er vi sikkert back on track igen!

Finally my Anouck's arrived, thanks to Emmy, they're gorgeous and I cannot wait to take them out, but they will have to wait until the snow is gone.

7 kommentarer:

Kim-Linh sagde ...

Fine fine støvler :) Jeg er også en lykkelig ejer af disse boots. Det er dog så træls at man ikke kan få luftet dem pga sne-vejret.

Anonym sagde ...

Ej ej ej ej. Bliver mega misundelig når jeg ser du har fået disse støvler. Hvor meget gav du for dem?

Unknown sagde ...

hmmm.. very particula shoes ^^

www.themadtoter.blogspot.com

Hanne sagde ...

De er utroligt fine Ditte - tillykke med dem.
Jeg har også fået et par (som du måske har set på min blog) og mine er i det blanke skind. Jeg synes begge par er rigtig fine og jeg glæder mig til at sneen forsvinder så de kan komme i brug!

Anonym sagde ...

De er stunning, jeg er så misundelig! :-)

xx

Anonym sagde ...

I'm glad you finally got them! Do they fit ok? Also, do the snow will really ruin them? I kinda like the look of love/worn shoes so I'd probably wear them in the snow! lol!

Ditte sagde ...

Emmy: Yes, they do. I tried them here in DK before I ordered, so I knew which size I had to get. :) :D It's probably not the snow itself that will ruin them, but the stuff they throw on the street, when there's snow, which will make it harder to fall. :D