søndag den 14. november 2010

VISITING SWEDEN

I går var Ditte og jeg med 3 andre veninder en tur i Malmø. Det var tophyggeligt, og der kom da også lidt nye sager med hjem, bla. lidt fra Zara og H&M.

Flere af jer har efterspurgt billeder af min Aviator jakke fra ASOS og i går kom den på for første gang. Jeg har faktisk haft lidt svært ved at komme i gang med at bruge den, men jeg tror bestemt, at jeg kommer til at blive glad for den, og den er virkelig fantastisk varm.




Top Acne, Cardigan H&M, Jeans Stella McCartney, Støvler Acne, Tørklæde Louis Vuitton, Jakke ASOS, Vanter H&M, Taske Balenciaga

Ditte and I went to Sweden yesterday with some friends and I was wearing my new aviator jacket from ASOS.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes jakken ser fantastisk ud!

Marie sagde ...

Lyder hyggeligt med en venindetur til Malmø :-)
Kunne I ikke lave en lille guide med gode fif til butikker, restauranter og cafeer i Malmø? Det lyder som om I tager derovre regelmæssigt... :-)

Merete sagde ...

Anonym: Tak:)

Marie:Jo, det kunne sagtens tænkes at vi kunne lave en guide på et tidspunkt.

/Merete

Caroline sagde ...

looks good ;)
Må jeg spørger om der sælges H&M trend i Malmø? :)

Merete sagde ...

Det gør de ja. De sælger i hvert fald Trend i to af de H&M butikker, der er i Malmø.

/Merete

Unknown sagde ...

Very nice coat! i love it <3

www.themadtoter.blogspot.com
-Jerome

M sagde ...

elsker elsker elsker den jakke!!