onsdag den 5. august 2009

OH MY GOD! THIS WASN'T EXPECTED!!

Jeg har oplevet noget vildt i dag. Min mama kom på besøg, lige da jeg var færdig med at transskribere for i dag, og hun havde en pakke med, det var der i sig selv ikke noget unormalt ved, da jeg ofte får mine pakker sendt til hende.

Jeg forventede egentlig, at det var en Phillip Lim kjole, men nej, pakken var kommet fra Italien med FedEx....



Se, den er sørme fra Proenza Schouler!!



Uh, og der var en æske i kassen? Jamen! Jeg har jo ikke bestilt noget? Har jeg, tænke-tænke, nej! Det har jeg altså ikke. Hmm?





Og der er sørme et brev med også?





Det var fra Proenza Schoulers produktions chef indenfor lædervarer og han ville undskylde mange gange, på vegne af mærket, for min taske der var gået i stykker - og han håbede, at jeg nu havde den hjemme, så jeg kunne nyde den! Jamen dog! Sikken service.

Og indeni fandt jeg så denne fine sag:









Ih! Hvor blev jeg glad, jeg får ellers aldrig pakker med posten (kun alle dem jeg selv køber og bestiller :D) Og så kom denne skønhed! Det var et meget fint plaster på såret! Mange tak Proenza Schouler!! Jeg må straks sende dem en mail og sige mange tak!!

17 kommentarer:

Rikke sagde ...

Sikke søde de er de Proenza Schouler folk:-) det var da en lækker overraskelse

Ditte sagde ...

Det var nemlig bare den bedste overraskelse!! Blev meget chokeret, men ikke mindst rigtig, rigtig glad!!

camilla // olinesmor sagde ...

Sikke en service. Har hørt flere horror stories om dvs designer mærker som skider et stort stykke på reklamationer, men kan se at proenza schouler heldigvis ikke er en af dem.

Må se at få sparet op til dem ps1.

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Ejj..hvor dejligt!! :)
"På en måde, godt at den gik i stykker", så fik du jo denne lækre pung ud af det!!

Dejligt!
Og super service de har!!!!!! :D

***Nicklas

Ditte sagde ...

Camilla: Ja, du er i hvert fald i sikre hænder, hvis den skulle gå i stykker ;)

Nicklas: Ja, det var faktisk lidt "held" for pungen er ikke sat i produktion, så den er ikke sådan lige at få fat i! :)

Ditte sagde ...

Tina: Det var nemlig fabelagtig service! Tror aldrig jeg har oplevet den slags før! :-O

Sacha sagde ...

Wow! Det kan man kalde service.

Ditte sagde ...

SH: Det kan man i hvert fald!

MissMuffin sagde ...

Lækker lille pung!
Det er bar super god service, så ved man også at man kan investere sine sparepenge der med ro i sindet- totalt sødt med en håndskreven seddel, det så personligt. Jeg elsker sån noget:)

Ditte sagde ...

MissMuffin: Det er nemlig så fint, at han har taget sig tid til den slags! Det gør det bare endnu bedre!

Anonym sagde ...

Hihi, brød mig specielt godt om din måde at fortælle om din glædelige overraskelse på via tekst og billeder... Blev helt fanget og nysgerrig efter at vide, hvad der befandt sig i den anden ende af fotoserien.

cirkushjælpeløs sagde ...

"Intet er så skidt...", hva'? ;) Sikke en dejlig overraskelse, sikke fin service og sikke en sød lillesøster til din PS1!

Eva sagde ...

Wauw! Sikke en service. Og det er endnu bedre, at pungen ikke er sat i produktion og at brevet er håndskrevet. Fantastisk! :)

Bailey sagde ...

Ej hvor vildt! Sikke en service!

Hvis ikke den kommer i produktion, kan du garanteret sælge den til en formue :D

Ditte sagde ...

Anonym: :D Godt det var spændende. Jeg synes jo, jeg ville forsøge at genskabe min oplevelse (som ikke var muligt at nå at fange for selv den hurtigste paparazzi, jeg flåede nærmest pakken op :-O)

Cirkus: "...at det ikke er godt for noget". Det har du fuldstændig ret i! Jeg blev såååå glad, og det var virkelig en overraskelse af format!

Flicka & Bailey: Mange tak begge to, og ja, det er fabelagtigt, om end den nu nok aldrig bliver solgt. :D

Mille sagde ...

Årh for skøn overraskelse!
Dejligt med et plaster på såret for man bliver nemli´ bare SÅ ked når noget nyt man har glædet sig til, går i stykker med det samme...
Du MÅ være født under en heldig stjerne :)

Ditte sagde ...

Mille: ja, lige med det her ser det godt nok sådan ud :D