lørdag den 20. november 2010

I BOUGHT A NEW DRESS

Kjole Topshop, Taske YSL, Stiletter Christian Louboutin, Jakke Helmut Lang, 
Smykker Mavi, Pamela Love, Bjørg, Bottega Veneta

Jeg hapsede ovenstående kjole hos Topshop her i ugen, jeg glæder mig virkelig til den kommer hjem. I første omgang missede jeg den og den blev udsolgt. Men heldigvis tjekkede jeg løbende tilbage og pludselig var den der igen, så jeg snuppede den med det samme. Jeg elsker modellen, farven er mere et sats, men det bliver skønt at få en farvet kjole i garderoben.

I bought this dress from Topshop. I love the style, the color is another thing, I need to try it out - but I cannot wait to get a colored dress into my wardrobe.

5 kommentarer:

AnjaPN sagde ...

Uhh, tror den blir et hit!

Anonym sagde ...

Hvor er den flot! Ved du om den stadig er til at få på hjemmesiden? :)

Ditte sagde ...

Mange tak.

Det tror jeg bestemt den er. Jeg er ikke hjemme, så kan ikke lige finde link. Men kig under tops og så tunics. :D

onlycoolcats sagde ...

congrats on new purchase

Anonym sagde ...

Har lig øe snuset rundt på jeres blog. Rigtig fin. Den vil jeg følge :) hav en god søndag


// idaklarskov.blogspot.com