tirsdag den 2. november 2010

THEE GIUSEPPE ZANOTTI'S #2


Okay, okay, nu har jeg også lokaliseret de fantastiske støvler i sort glimmer, hmm, det er jo virkelig ikke nemt at tage en beslutning - ikke at den står lige for lige nu, så skal jeg i hvert fald snart have solgt en taske, men altså man har jo lov til at drømme, bare en lille smule, ellers bliver verden sgu for kedelig. Men umiddelbart kan jeg ikke bestemme mig, tror jeg er på de sølv egentlig. De er tilpas vilde og sindssyge, og det elsker jeg ret meget faktisk.

Hmm, I located the Zanotti's in black now too, dangerous. I cannot make a decision, not that I have too right now, I need to sell a bag or two first then, but dreaming is allowed, else the world will become way too boring. I guess I'm in for the silver ones though, they're wild and insane and I love that.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gud, hvor jeg også elsker dem. De glitrer jo!

Pixels og Poesi sagde ...

Jeg kan helt sikkert bedre lide dem i sølvglimmer - de er ligesom .... vildere. Og skal det være vildt, så kan man jo lige så godt gå hele vejen :D