onsdag den 24. november 2010

MY BIRTHDAYGIFT FOR MERETE


Merete havde fødselsdag tidligere på måneden og da jeg havde voldsomt lavvande i kassen på det tidspunkt blev min gave udsat en smule. I dag kom hun så på besøg, og her er min pakke til hende. Pakket ind i bedste Lagerhaus stil med fint papir - og mit elskede pølsetape, som nogle af jer nok har set mig fable om på bl.a. Twitter. 

Jeg skal mødes med en pige ang. en ny taske i morgen, jeg har nemlig lavet en lille byttehandel. Derudover er der kommet et par pakker, bl.a. mine fine Anouck støvler. Dem får I at se snarest, jeg skal lige være hjemme, mens der er lyst, så jeg kan tage nogle fine billeder.

Merete's birthday was earlier this month, I was low on cash at the time, so she got her present today, here it is! It's wrapped in Lagerhaus paper.

2 kommentarer:

Bex sagde ...

Uh, er det mon et lysrør? :)

Ditte sagde ...

Hehe, jaaah, kom endelig med gæt :D

Jeg afslører ikke noget endnu, men nej, intet lysrør :D