tirsdag den 2. november 2010

LANVIN ♥ H&M

 
 
 
 
 

Jeg var til pressevisning på Lanvin ♥ H&M i morges kl. meget tidligt. Men jeg kom næsten op til tiden og det er jeg glad for, hvor ihh, hvor var det en smuk kollektion. Jeg synes, at den skriger af Lanvin, og det er jo skønt, at det kan gøres på et H&M budget, hvor materialer, design og pris stadig er i fokus.

Skoene er i ægte læder og med skindsåler, og de kommer til at koste 799,-.

Kollektionen kommer i følgende butikker:

Clemensborg, Århus
Lyngby Storcenter
Amagertorv, København
Galleri K, København

This morning at a pressevent for Lanvin ♥ H&M. It was such a pretty collection, great materials, details and prices!

20 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes det er rigtig ærgerligt at billederne ikke er af bedre kvalitet.

Ditte sagde ...

Det er jeg også selv træt af. Men jeg var der med job, ikke for at tage billeder til bloggen og jeg havde kun min iPhone med.

Så jeg er bare glad for, at jeg overhovedet har muligheden for at poste billeder til jer, som ikke bare er fra H&M's hjemmeside. Og at jeg kan svare på spørgsmål ang. detaljer, hvis nogen ønsker det, fordi jeg har set det IRL.

Måske du bare skulle vælge at se det positive i det også? :)

Anonym sagde ...

Neej jeg elsker kollektionen!
Jeg synes sagtens man kan se tøjet.
Ville ikke have noget imod at eje pelsen.. så du tilfældigvis hvor meget den koster? ;-)

xx

Ditte sagde ...

Sofie, jeg kan huske, at den lange pels kostede 1.299,-, så måske lidt under det, men max 1.299,- vil jeg mene.

Den var rigtig fin, også på. Lotte Freddie prøvede den deroppe. :D

Anne sagde ...

Suuuk. Hvor er det flot!
Det er første gang jeg har været så imponeret over en af de her samarbejdskollektioner, må jeg sige! Den røde tylkjole er helt vidunderlig :)

Og totalt latterlig kommentar fra anonym!? Altså hvad F..? Det er da virkelig også for DÅRLIGT, at bloggere ikke gør MERE for at tilfredsstille alle deres læseres individuelle behov. Tsk altså.

Julie sagde ...

Hvad med kvaliteten? Er den lækker? Og ved du evt hvad tingene så er lavet af? :) Julie

Anonym sagde ...

Kan du huske hvad den gule kjole koster?

Mille sagde ...

Jeg er sjovt nok ikke så hooked....Ååhh nej! måske jeg lider af noget farligt ?!?!?!? Plejer ellers nok at kunne få kørt mig selv op til bare en lille ting :) Hvordan gik det egentlig med dit "toilet-snors-trække-anordnings-projekt"? Vil gerne se hvad du fandt på....

Ditte sagde ...

Julie, der sidder sjældent vaskemærker i H&M's samples, så jeg tjekkede ikke. Men jeg er ret sikker på, at en stor den af det er silke. Det virkede til at være i god kvalitet, og det var virkelig gennemført.

Anonym, ja, mener det var 1.299,- :)

Mille, jeg er heller ikke booked. Jeg skal ikke rigtig have noget selv, vidt bare en enkelt tee. Men ellers ikke. :)

Ditte sagde ...

Mille, ang toiletdimsen, så er problemet endnu ikke løst. :)

Anonym sagde ...

Synes det er fedt at der overhoved er billeder, tænkte også et spiltsekund at de var dårlig kvalitet men WTF, der ER billeder og det er jo som du skriver "ikke dit JOB" at tage billeder til bloggen!

Ditte sagde ...

Anonym: Ja, hvis bare jeg havde et knald-lækkert spejlrefleks. Men jeg er sgu på røven pt. Så det er ikke lige kameraer pengene går til. :) Men nej, derudover var jeg ikke afsted i blog øjemed, men med Sirene. :)

Anonym sagde ...

Øj, en lækker frakke! Jeg er ikke så vild med de andre ting, men frakken gad jeg godt eje. Glæder mig til at se tingene selv, thanks for sharing :)

Anso sagde ...

Jeg synes tee'sne er fede :) Ved du hvad de ligger på prismæssigt? :)

Ditte sagde ...

De koster ca. 349,-, mener jeg.

Unknown sagde ...

i actually didn't like the video they made about lanvin. the Style they had are really minimal or something.

but as i see now, i'm starting to like it.

http://themadtoter.blogspot.com/

Anne sagde ...

Ved du hvornår de kommer i butikkerne og om det er i alle landets butikker?

Ditte sagde ...

Anne, det kommer d. 23. november. Det er nogle udvalgte butikker, så jeg tænker, det er: Århus - Store Torv og måske Bruuns Galleri. Aalborg - Algade, Kbh. -Galleri K, Fields, Amagertorv.

Nok også en i Odense, og måske en i Lyngby. Men jeg ved det ikke præcist endnu.

Derudover kommer det online, så der kan alle være med. :)

Malene sagde ...

Ved du hvad tid netsalget starter?
Jeg er så uheldig at komme fra Fyn, så jeg synes det er rigtig nitten, at kollektionen ikke kommer i Odense. :(

Ditte sagde ...

Det skulle starte d. 23. november kl. 08.00 :)