onsdag den 10. november 2010

SPOTTED AT ZORNIG TODAY



Jeg var i dag forbi Zornig på Gammel Kongevej for første, men dog bestemt ikke sidste, gang. De havde virkelig, virkelig mange fine sager, og som jeg sagde til min ven Anders, som jeg mødtes med lige efter mit kig i Zornig, så ville det ikke tage mig mange minutter at bruge 20.000 eller noget i den dur derinde - hvis nogen altså sådan lige havde lyst til at give. Jeg prøvede denne smukke hue på, som jeg blev ret forelsket i, den var bare SÅ fin, da den kom på, og den lille pels kvast var bedårende! Den stod desværre i 1.300,-, så den kom altså ikke med mig hjem, desværre.

I stopped by the store Zornig here in Copenhagen today, they had this wonderful knitted hat, I fell in love with it imediately, isn't it cute?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ååh, den kunne jeg også godt finde på at stjæle :) (Ikke købe, sådan én får jeg vist aldrig råd til)

LINK: yourwhitebones.blogspot.com