mandag den 15. november 2010

DESIRABLE OUTFIT // WHAT I ACTUALLY WORE


Kjole Topshop, Sko Balenciaga, Taske Prada (min var dog en anden model), Smykker Pamela Love


Jeg var til Figurines og The Kissaway Trail koncert i Store Vega i lørdags, og jeg havde nogenlunde ovenstående outfit på. Dog en anden taske, da den der desværre ikke findes i min garderobe. Det var min Prada glace bow clutch, som var med i stedet. 

I somewhat wore this outfit this Saturday when I was at the Figurines and The Kissaway Trail concert at Store Vega. I just had another bag with me, since I don't own this one, unfortunately. I brought my Prada glace bow clutch with me instead.

12 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Åh de der balenciaga sko er fantastiske. Hvad hedder modellen og ved du om de fås i brun? :)

Ditte sagde ...

Jeg tror ikke, at modellen hedder noget specifikt. De er fra 2007, og de kom i mørkebrun også, ja. :)

Bailey sagde ...

Sikke en smuk kjole!

Pixels og Poesi sagde ...

åh det lyder fristende :b tak for svar.

Ditte sagde ...

De er ret store i str. Jeg har en 36, og bruger normalt 37. Jeg ville endda nok godt kunne have taget en 35 eller 35.5, hvis min fod havde været smallere. De er nemlig stadig ret lange i foden til mig. :)

Ditte sagde ...

Og tak, Bailey!

Anonym sagde ...

Har du købt kjolen for lang tid siden? :)
Hilsen
Nathalie

Ditte sagde ...

Det er ca 1-1.5 måned siden. :)

Pixels og Poesi sagde ...

laves de er 35? jeg er nemlig en 36 med smal fod, så de vil jo nok være for store i en 36.

Ditte sagde ...

Det er jeg ret sikker på, at de gør ja. Måske de endda laver mindre også. Det gør Louboutin f.eks. Han laver helt ned til 34.

Anonym sagde ...

Du ved tilfældigvis ikke hvor der er nogle som sælger skoene stadig? Har ledt og ledt :)
Og din kjole, hvilken str har du den i? ku tænke mig man ska op i en af de store str før den funker som kjole?

Ditte sagde ...

Min er en 14, mener jeg. Jeg er en 42. :)

Skoene er nok bedst at jagte på ebay, der fik jeg selv fat i mine. :)