torsdag den 11. november 2010

WALLY AND BIRTHDAY CAKE

Jeg havde fødselsdag i går og havde besøg af mine forældre, som serverede store bøffer og oven i købet også kom med en fin kage. I kan se halvdelen af kagen allerede blev konsumeret, inden jeg fin taget et billede af den. Jeg fik en masse gode gaver bl.a. en leopard kuffert og PS move, og af min kæreste fik jeg en tur til Berlin.

I samme ombæring får I også lige et billede af lidt af vindueskarmen i vores spisestue, hvor jeg har fået placeret lidt bøger. Som I kan se, er det ikke den store skønlitteratur, der præger vores hjem. Men man skal ikke kimse ad The Olsen-twins, Alexander McQueen og da slet ikke af min lille nyindkøbte samling af "Where's Wally" bøger.


mmmmh kage!




I celebrated my birthday with my family yesterday and my mom made me a really tasty birthday cake.
Also a picture of my window ledge with a small collection of books. I especially love my new collection of "Where's Wally"

8 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Tillykke :D Troede lige at du havde fået en eller anden hemmelig model af en Proenza Schouler :D

Merete sagde ...

Tak. Nej, ingen Proenza Schouler, men til gengæld har jeg selv lavet PS ulykker for et stykke tid siden, men mon ikke det kommer på bloggen på et tidspunkt;D

/Merete

J'adore blog sagde ...

Tillykke, dejlig og blive fejret :-)

MichellesModeslam sagde ...

Stort tillykke! :)
Hvor er det der... billede... eller hvad det er? ved siden af vindues karmen, bare smukt!
Og jeg elsker bjørnen oven på den store samling bøger ;)
De eneste bøger jeg har er vist mere grå og støvet til end der er bogstaver - nå ja, og så dem jeg piller ved dagligt, "ufrivilligt": studie bøgerne..

michellesmodeslam.blogspot.com

Merete sagde ...

K: Tak skal du have.

Michelle: Tak:) Billedet er et jeg har fået af min far, som har købt det for 30 år siden. Det var så kommet op og stå på mine forældres loft, indtil jeg forelskede mig i det og tog det med hjem.
Jeg har heldigvis kunne pakke mine studiebøger væk, da jeg blev færdig for et par måneder siden og jeg er nu meget gladere for Wally end studiebøgerne;P

/Merete

Lullumut sagde ...

Stort tillykke :-) Årh hvor skønt med en Berliner-tur :-) mmm... lagkage :-)

Amalie Lindström sagde ...

Tillykke.
Hvor har du fundet den fine Wwhere's Wally" samling? :)

Theresa sagde ...

Vild med dit Mucha-billede! :)