tirsdag den 16. november 2010

MY SWALLOW PRINT MIU MIU CLOGS

Et køb jeg endnu ikke har fået vist jer, og som nok er de vildeste sko jeg ejer, er disse Miu Miu clogs i det famøse svaleprint. De blev købt på udsalg, da jeg også købte min Brenda taske og begge dele var for mig super gode udsalgsfund.

Det er dog virkelig også et par sko der deler vandene, for enten elsker man dem eller hader dem. Heldigvis gør jeg det første.





I haven't shown you my Miu Miu clogs that I bought on sale in the summer.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fint print!

Jeg kan se at I stadig har mit gamle webhjem på jeres linkliste. Jeg er flyttet og den hedder nu

http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

/Chau

Anonym sagde ...

Super smukke sko! :-O

xx

Ditte sagde ...

Chau: Som vi har svaret dig de andre gange, du har skrevet denne kommentar, så flytter vores blog snart, og det er ikke sikkert vores linkliste fortsætter, som den er nu. Vi går ikke ind og retter i den hele tiden, så skriv dig på næste gang vi opdaterer listen, hvis der bliver en sådan. :)

Anonym sagde ...

Fine sko.
Men de skokasser som de står på, hvor er de fra?

Merete sagde ...

Tak skal I have.

Anonym:
Skokasserne er købt på engelsk Ebay.Find dem ved at søge på Clearboxes.

/Merete

carla | arrière sagde ...

vil du ikke vise alle dine sko i et indlæg på et tidspunkt?

Jacqueline Toth & Line Kold sagde ...

Hvor er de flotte de sko! En pige kan aldrig få for mange sko og tasker.. Gosh :)

www.linejacqueline.blogspot.com

Lullumut sagde ...

Ja, jeg synes også, det kunne været fedt med et samlet indlæg om jeres fede sko :-)