torsdag den 4. november 2010

OUTFIT // AT THE MOVIES

Jeg har lige et outfit billede liggende fra i søndags, hvor Ditte og jeg havde en super hyggelig dag i biffen og afsluttede med en tur på Halifax. Så får I også set min strik jakke fra Zara og et par støvler fra Føtex, som efterhånden er et par måneder gamle køb, der endnu ikke har været på bloggen.


Kjole Vanessa Bruno, Jakke Zara, Tørklæde Louis Vuitton, Strømper H&M, Taske 3.1 Phillip Lim, Støvler Føtex

This outfit is from this sunday, where Ditte and I were at the movies.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

super fede støvler. Hvornår er de købt?

Anonym sagde ...

Fine strømper. Er der de grå "lapper" på, eller har du selv sat dem på?

Anonym sagde ...

rigtig fin jakke! :) Hvad størrelse har du den i?

/PERNILLE

Merete sagde ...

Anonym: Tak, de er købt sidst i september måned.

Anonym: Det er faktisk et par knæstrømper i strik, som jeg har taget på uden på et par alm. sorte tights.

Pernille: Tak skal du have. Jeg har den i str. Medium, da det er den eneste str. den er lavet i:)

/Merete

Anonym sagde ...

Hvor ser du fin ud! Jeg er misundelig på dine støvler.

Anonym sagde ...

hvor er knæstrømperne fra?

Merete sagde ...

Anonym: Tak:)

Anonym: De er fra H&M.

/Merete