fredag den 5. november 2010

AN ARMY OF BEETLES


Jeg tror, at jeg er ved at have fået samlet mig de biller, som jeg skal have, men jeg elsker dem altså, så det er lidt svært at sige stop. De to store kom for nogle uger siden, og de er bare SÅ smukke, den til venstre er nok favoritten af alle mine biller. Jeg blev for en måneds tid siden kontaktet af en medarbejder fra Tiger, som ville fortælle mig, at de i løbet af den næste måned ville få små biller, andre dyr og insekter i akryl i deres butikker og til kun 10 kr. Jeg blev bare så glad for i mandags, fik jeg endelig fat i dem, den lille grønne foran er derfra. Jeg købte 7 andre også. Dem viser jeg en anden dag.

I received another couple of beetles last week. I love the big one at the left, it's my favorite!

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

They are gorgeous, were did xou find them??? xoxo M

Sally sagde ...

Hvilken sælger på etsy (går ud fra alle de store er fra etsy!?) køber du hos - har kun fundet én som ikke sender uden for USA :/
Fik ivørigt et fint fødselsdagskort forleden med tiger-bille på forsiden - benyttede førstkommende lejlighed for at smutte forbi og fylde biller i kurven (holdt mig dog til de flotteste af slagsen - bl.a. den grønne du også har ;) ) TÆNK at man skulle blive vild med biller...!

Ditte sagde ...

Michaela: I got most of them on Etsy.

Sally: han hedder vist Bugman58. :)

Maria sagde ...

Jeg er så vild med dine biller (og dine andre dyreting for den sags skyld), så jeg smuttede i Tiger i går. To Tigerbutikker faktisk. Desværre var billerne udsolgt alle steder :( Må på jagt på Etsy så. Er nødt til at udnytte at kæresten er rejst væk i godt en måned, så jeg ligeså stille kan fylde lejlighede med små, fine dyreting ;)

/Maria

Ditte sagde ...

Årh, det er jeg ked af at høre, maria! Måske du kan være heldig i en anden Tiger, eller måske får de endnu en sending en dag?

Og tusind tak ;)

Ditte sagde ...

Jeg var i den på Borups Allé btw. :)

Maria sagde ...

Jeg var (blandt andet) også i den på Borups Allé. Men tak for tippet alligevel :) Må holde udkig efter nye leverancer.

God weekend!

/Maria

Ditte sagde ...

Det var en skam. :(

Og i lige måde!

Katrine M sagde ...

Hej Ditte, kom der told på da du købte af ham Bugman ? :D

Ditte sagde ...

Katrine, nej ikke endnu, men beløbene har vist også alle været under toldgrænsen, så det har ikke været et problem. :)

Katrine M sagde ...

Ved du hvad toldgrænsen er ?
Er slet ikke inde i den slags :D

Ditte sagde ...

En ca. 175,- inkl. porto, tror jeg. Men det er ikke noget jeg går så meget op i, så ved det ikke præcist. :)