tirsdag den 9. november 2010

SCORPIOS, BEETLES, WASPS, I'LL TAKE THEM ALL


Jeg lovede at poste nogle flere af mine små biller og insekter fra Tiger. Her er to af dem, de to mindste, sammen med to af mine biller fra Etsy.com.

I morgen står den på foto på Frederiksberg, hvor jeg skal tage packshots til vores februar nummer, samt lave en opstilling af nogle grønsager og nødder til bladet. Torsdag får jeg besøg af Camille, som skal tage billeder af min bolig til hendes blog. Det bliver sjovt! Jeg har smidt en cykel til salg på salgsbloggen, jeg endte nemlig med to, og det er altså vel rigeligt, desuden er jeg faaaaattig. Så jeg har brug for pengene pt.

7 kommentarer:

Caroline sagde ...

jeg købte dem grønne bille i tiger igår :)
tak for tippet

Ditte sagde ...

Så lidt, Caroline! :D

Camille sagde ...

uh de biller dér...

de er flotte, men samtidig ulækre, FAARLIGE, puha-agtige og yikes! Jeg elsker at se dem hos andre, men er ikke sikker på at jeg selv ville kunne have dem. Faktisk har jeg en gammel kasse med biller og guldsmede stående pt (dem fra "gamle dage" hvor de sidder på en nål), og det huer mig ikke helt. De er til en veninde.

Hvad er det for et blad du skal tage billeder til?

Glæder mig til at kigge forbi!

Ditte sagde ...

Heheh, jeg kan godt lidt følge dig, Camille, og nok netop derfor, jeg indtil nu kun har dem i akryl. De kan jo ikke rigtigt komme ud, og det er en rar følelse. :D

Jeg er modeassistent på Sirene pt. Så hver onsdag er jeg i studie og skyder packshots :)

Camille sagde ...

uha Sirene? Fancy! Det lyder mægtig spændende!

Vi ses imorgen!

Mille sagde ...

Ved du om man stadig kan få dem i Tiger og evt. hvilken? :D

Ditte sagde ...

Mille, så vidt jeg har hørt, så er de ret udsolgt rundt omkring og jeg har ikke selv været i en Tiger, siden jeg købte mine, så jeg må melde pas, desværre. :)