tirsdag den 23. november 2010

HANG IT ALL // FINALLY!


Jeg har været lidt død på bloggerfronten de seneste dage, jeg kan mærke, at vinteren er begyndt at hale ind på mig. Satans. Nå men for nogle dage, uger, et eller andet siden, var Camille og hendes kæreste hjemme hos mig, de var her for at hjælpe mig med at hænge min Eames "Hang It All" knagerække op. Jeg købte den, engang før jeg flyttede, i Bilka, og sparede en ca. 300,- i forhold til almindelig pris, og da jeg har ønsket mig den længe, var det rart endelig at få fat på den, og lidt rabat skader jo aldrig (tørklæderne hang der kun i 2 minutter, så røg de ned igen, skulle bare lige se, hvor fine de var sammen deroppe :D).

Camille har desuden postet flere boligbilleder fra min lejlighed, hvis I har lyst til at kigge med, så kan I se dem her.

I finally got my Eames Hang It All up! I've been waiting what seems like forever, but now I found someone who could help me, Camille. She posted some pictures from my apartment on her blog, if you want to see them have a look here.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flotte knager!!!!
P.S.: Jeg vidste ikke, du var flyttet i Bilka!
( Undskyld)

Louise sagde ...

Haha ja det er rent blær det der :) Ej den er så fin den knage!
Vil egentlig også høre, hvordan du fandt lejlighed i KBH? Min kæreste og jeg flytter derover til sommer, men vil gerne lure lidt tricks af tidligt, fordi jeg skal til NY inden. Boligportalen er jo det rene kaos :)
/Louise

Bex sagde ...

Ej undskyld Ditte, men du har lavet den sødeste lille "fejl" hvor jeg kom til at læse det som at du købte knagerækken engang før du flyttede i Bilka - hehe, sikke et sted at flytte hen :);)
Kom bare til at smile lidt, synes den var lidt sød :)

Den er så fin den knagerække. Kiggede også på den i dag - i Bilka, faktisk :) Skal helt sikkert også have mig den engang :)

Ditte sagde ...

Anonym, jeg er ellers ret glad for at bo her, 8.-9. række er mit hood ;)

Louise, netværk!! Andet kan jeg næsten ikke sige, jeg forsøgte mig med alle de gængse sider, herunder også boligportalen, og det var jo UMULIGT! Jeg fik den igennem en venindes veninde. :)

Ditte sagde ...

Bex, ja, det gik lidt stærkt :D :D Jeg har lige smidt et lille komma, så nu burde det være til at forstå :D

Men ellers holder jeg mest til på 8.-9. række, som du kan se ovenfor :D

Louise sagde ...

Ja netværk er også det, jeg kommer til at støtte mig op af. Tak for svar - ville bare høre om du havde et insider trick :)
/Louise
Ps. så må du endelig sige til, hvis du hører noget! :)

Ditte sagde ...

Det skal jeg nok, Louise. Hvornår skal I flytte og har I nogle ønsker? Jeg skal selv flytte igen næste efterår :(

Louise sagde ...

Hvorfor skal du det? Jamen vi skal flytte til august-september-oktober-ish 2011 alt efter hvornår vi kan få noget. Vi har heldigvis noget familie, vi kan crashe ved, så vi ikke er helt afhængige og ikke nødvendigvis skal tage den beton klods, der bliver først ledig i Lyngby :) Men vi søger bare en 2-3 værelses i København K, N, Ø, V eller Frederiksberg. Vi er ikke vildt kritiske. Vores nuværende lejlighed er kun 55kvm2 og den er fin til os. :)

Ditte sagde ...

Min er blot fremleje. Men det er meget nemmere at finde noget, når man først er herovre. :)

Jeg skal nok holde øjne og ører åbne ;)

Ditte sagde ...

Min er blot fremleje. Men det er meget nemmere at finde noget, når man først er herovre. :)

Jeg skal nok holde øjne og ører åbne ;)

Louise sagde ...

Øv hvor træls at du skal flytte - din lejlighed ser ellers så fin ud. Men ja du har helt ret, det er meget nemmere, når man er i København. Men tak fordi du vil holde øje:)
/Louise

Ditte sagde ...

Den er også rigtig skøn, det eneste der mangler er et bad i lejligheden, det befinder sig i kælderen :S Men jeg klager ikke! :D

Og selvfølgelig da ;) Det er en medbloggers skyld, at jeg fik min :D

Louise sagde ...

Ja der er altid et eller andet med bad og København :) Hvis det ikke er i kælderen er det altid i soveværelset eller køkkenet. Hvem der bare havde råd til at købe lejlighed selv:)
/Louise

Pernille sagde ...

Hvor er der bare flot dit 'sminkebord' med tre-spejl i soveværelset!
Hvor har du fundet sådan et henne? Har kigget efter et lignende længe.

Malsen sagde ...

Ja, altså knagerækken er jo så super fin, meeeeeen jeg synes nu nok at de 4 på stribe er et syn for guder ;)

Anonym sagde ...

jeg elsker dine tørklæder.
hvad har du givet for dem?;D

Ditte sagde ...

Det er meget forskelligt, hvad jeg har givet. Fra en ca. 3.200-4.000 pr. Stk.