torsdag den 4. november 2010

I GOT FLOWERS FROM A FRIEND


I lørdags fik jeg disse fine blomster af min veninde Nieke, samt nogle cupcakes, men den fortærede vi til festen samme aften, så de er desværre ikke blevet foreviget - men der er vist også rigeligt med cupcakes i blogland pt. Så I kan nok forestille jer, hvordan de så ud. ;) De smagte super godt, en med blåbær, en med chokoloade og mint glasur og en med vanilje og et eller andet på toppen. Jeg smagte kun den med vanilje, men jeg var lidt misundelig på dem der fik den med mint/chokolade. Blomsterne står nu fint og pynter på mit bord og jeg bliver helt glad, hver gang jeg kommer ind i stuen. Jeg burde selv købe blomster lidt oftere, det er noget jeg er virkelig dårlig til, må jeg indrømme.

I got these flowers from my friend Nieke this Saturday!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser lækkert ud :)

Er det en voksdug - og i så fald hvor er den fra?

Betina sagde ...

Virkelig fin vase, hvor er den fra?

Ditte sagde ...

Nej den er i bomuld. Den er fra Rema1000. :)

Ang. vasen, så er det lidt en krukke med låg normalt, og jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske, hvornår eller hvor den er købt. Måske i Føtex?! :D

Anonym sagde ...

De pynter så fint, Ditte :). Og blomster gør virkelig noget - jeg køber nye ca. to gange om ugen, og lige nu har jeg også liljer der står og dufter helt vildt :D.

Knus Nieke

Betina sagde ...

Hahaha fantastisk! Så skal man da holde øjnene åbne næste gang man er nede og handle ind :)

Ditte sagde ...

Nieke, de pynter bare så fint ja! Tusind tak for dem endnu engang. ;) glæder mig til vores kommende Malmö tur!! :D

Betina, ja, man skal bestemt ikke kimse ad Føtteren. ;)

Vibeke sagde ...

Jeg glemmer også helt nogen gange, hvor glad jeg egentlig bliver af at have blomster i lejligheden. Der ER bare virkelig et eller andet over at have noget så "levende" og smukt i rummet ;)

Btw, så er jeg netop begyndt at blogge igen, og er mega inspireret af jeres blog. Især dine fine boligindlæg er inspirerende, Ditte, specielt nu hvor jeg selv er ved at flytte. Det er nice! :)

Anonym sagde ...

Ditte, ja det bliver rigtig hyggeligt, gldæer mig! Håber sådan der er pølsetape, eller bare noget fiiiint gavepapir.

Knus Nieke

Ditte sagde ...

Vibeke, tusind tak!! :)

Nieke, vi skal have så meget pølsetape og gavepapir!!