søndag den 21. november 2010

DESIRABLE OUTFIT #91 // THE PARTY EDITION #01

Kjole Haute Hippie, Sko Acne, Taske Proenza Schouler, Ringe Bjørg, Mawi, Armbånd Mawi

I den kommende tid vil jeg poste indlæg løbende, hvor jeg har sammensat små outfits, som kan inspirere til den kommende festsæson. I fik et lille sneakpeek med min nyindkøbte kjole i går, i dag fortsætter jeg så "kavalkaden" med en lille sort kjole, med lækkert print (det skulle eftersigende være en hest, det kan være lidt svært at se på billedet dog). 

Jeg skal ikke selv ud og investere i nogle store skrud, jeg vil forsøge, at finde det meste herhjemme i mine gemmer, selvom der på det seneste er blevet ryddet enormt ud i dem, så der er ikke meget tilbage. Men måske jeg bare skulle leve efter "lidt-men-godt"-mantraet?! Nå men, en enkelt lille kjole er det som nævnt blevet til, og den satser jeg på. Julefrokoster er ikke min yndlings beskæftigelse, så dem skal jeg faktisk ikke til nogen af, men derfor kan jeg jo godt inspirere jer andre til, hvad I kan hoppe i. 

I will post some outfits during the next weeks, which can inspire to the party-season, which is right around the corner.

2 kommentarer:

Nicoline sagde ...

love the ring!

Anne sagde ...

Elsker kjolen!! Wow.