mandag den 15. juni 2009

SALE CRAVINGS // PART ONE

Nu vælter udsalgene ind over os og jeg kan ikke sige mig fri for at overveje et par sager, selvom planen egentlig var, at spare sammen til min tur til London, som jeg skal på i løbet af sommeren. Jeg har dog alligevel et par ting, som jeg bliver nødt til at se om jeg kan finde på udsalg. Jeg vil bl.a. prøve at se om jeg kan finde denne skønne Stine Goya silke jakke, som jeg blev helt forelsket i efter at have seten fra Julie Sandlau standen på fDesignerforum med den på. Tee kjolen og sandalerne, begge fra Acne, ville falde perfekt ind i min sommergarderobe.

Hvilken sager vil I forsøge at opstøve under de kommende udsalg?


Photobucket
(YouHeShe)

5 kommentarer:

Camilla sagde ...

jeg vil også gerne have i fat i disse Acne sko på sale. dog helst modellen high :) og så er jeg på jagt efter et par Acne jeans i modellen needle ;)

Merete sagde ...

Jeg overvejer også om det skal være den høje model, som jeg skal gå efter istedet for den lave, som er vist her. Jeg har de høje i sorte og de er en drøm at have på, så det var måske vejen frem.
Acne Needle modellen er også så fin. Dem har jeg også luret på flere gange. Åhh nej, nu får jeg jo endnu flere sager på min ønskeliste ;)

Mathilde sagde ...

Åh ja, Acne skoene. Kunne dog rigtig godt tænke mig dem i sort. Det ville være min eneste craving! Har du nogen idé om, hvor de kunne komme på udsalg henne?

- Mathilde.

Anonym sagde ...

t-shirten fra Acne var ellers til deres lagersalg til 150kr.. en skam du ikke fik den dér så :)

Merete sagde ...

Mathilde: Jeg vil tro det er at finde hos YouHeShe. jeg ved dog endnu ikke om de komemr på udsalg der. Ellers kunne man måske være heldig hos Illum eller i Acnes egen butik.

Lesdeuxfilles: Åhh nej da. Typisk når jeg nu lige besluttede ikke at tage derinde. Men nu bliver jeg da for nærig til at give omkring de 400,- når nu jeg hører dette. Tak for info:)

/Merete