onsdag den 10. juni 2009

MY 18TH AMENDMENT JEANS

Jeg købte disse 18th amendment jeans, sidst jeg var oppe for at besøge Ditte i Aalborg. Det var så i september og de er stadig ikke blevet lagt op. Nu har jeg endelig fået mig taget sammen til at få sat nåle i og nu er de sendt videre til min mor, som har fået æren af at sy dem op. De har en fin blondekant på hver forlomme og også en lille påsyet stjerne ved lynlåsen. Jeg ejer nærmest kun skinny jeans, så er lidt spændt på hvordan jeg har det med denne model på.

Photobucket

Jeg er allerede begyndt at overveje outfits med dem, så jeg har nu søgt lidt inspiration til outfits på diverse kendisser. Her synes jeg især at Kate Moss og Nicole Richie, som her er i en lignede model, er vellykkede. Jeg glæder mig til at forsøge mig selv.

Photobucket
(TFS)

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Hold da op. De er virkelig cool. Jeg er normailt også kun til de stramme jeans, men kan sagtens se at disse er super flotte.

Merete sagde ...

Tak skal du have. Jeg er også lidt spændt på om jeg kan tage denne model til mig:)