fredag den 26. juni 2009

FINALLY VACATION

Så er jeg i dag endelig også gået på sommerferie. Jeg havde min sidste eksamen i dag ved en 15-tiden og det har været et par hårde dage her op til. Det gik heldigvis godt og jeg tror endnu ikke at det er gået op for mig, at jeg har ferie. Jeg glæder mig til endelig at kunne have tid og lyst til at læse andet end faglitteratur og til ikke at skulle have dårlig samvittighed, hvis ikke jeg har næsen i bøgerne. Så jeg har været lidt fraværende her på bloggen og generelt følt mig lidt uinspireret, for alt har drejet sig min eksamen. Nu har jeg så fået gennemset mine billeder, så jeg kan blive inspireret til at gå sommeren i møde med shorts og godt humør. Håber I alle nyder det skønne vejr og måske jeg ikke er den eneste, der er gået på sommerferie i dag;)

Photobucket

1 kommentar:

Nadja sagde ...

Virkelig fine outfits