lørdag den 1. maj 2010

YET ANOTHER LOUIS VUITTON CASHMERE SCARF


Jeg var i København i sidste uge, og vi var et smut omkring Louis Vuitton butikken. De havde, mod forventning, et enkelt af disse Damier Azur cashmere tørklæder tilbage og jeg tøvede faktisk ikke længe, før det kom med mig hjem. Jeg er super glad for mine andre tørklæder og har brugt det brune noget ala 4 gange om ugen i de 2 år, jeg har haft det. 

I was in Copenhagen last week and we visited the LV store, they had one of these Damier Azur scarves left. I couldn't resist it, since I LOVE my other ones.

10 kommentarer:

Camilla sagde ...

hvad kostede tørklæder og er det limited edition? :)

Anna sagde ...

Det er virkelig også flot!

Guapizimo sagde ...

Lækkert tørklæde! Må endnu engang sige det er dejligt du er tilbage, og bl.a. flasher alle dine skønne køb!

Ditte sagde ...

Camilla: Det er limited edition ja, og det koster 3.650,-

Anna, mange tak :)

Guapizimo, tusind tak du ;)

Maria sagde ...

Eeej hvor er det flot, det ville jeg heller ikke have noget imod at tilføje til min garderobe. Elsker bare deres azur, det er noget af det flotteste.

Maria sagde ...

Eeej hvor er det flot, det ville jeg heller ikke have noget imod at tilføje til min garderobe. Elsker bare deres azur, det er noget af det flotteste.

Ditte sagde ...

Mange tak Maria. Jeg er også rigtig glad for det. Jeg er dog ikke fan af deres azur ting ellers. Det er lidt for pænt til mig, tror jeg. :)

Monica sagde ...

susede forbi LV butikken efter arbejde idag, i håbet om at de mod alle forventninger havde flere tørklæder. og det havde de! De havde to tilbage, hvor jeg snuppede det ene.. . så hvis der er andre som også må eje et skulle der gerne stadig være et tilbage!

Ditte sagde ...

Der var du heldig, Monica :D Skønt!! Håber du bliver rigtig glad for det.

Ditte sagde ...

Der var du heldig, Monica :D Skønt!! Håber du bliver rigtig glad for det.