lørdag den 15. maj 2010

MY NEW DRESS & I'VE UPDATED THE SALESBLOG


Jeg har i dag modtaget ovenstående Rika kjole og den er bare SÅ fin! Omend den er alt for lang. Den går rent faktisk ned over knæene på mig, hvilket jo er helt grotesk, så den skal altså lægges op. Jeg har pt. rigtig travlt, da jeg skal aflevere mit bachelorprojekt på Sociologi om under tre uger, så vi arbejder i døgndrift ca. Så hvis I ikke ser så meget til mig, så er det derfor!

Jeg har opdateret salgsbloggen, jeg har nemlig shoppet lidt rigeligt på det seneste, så der må noget den anden vej også. I kan finde sagerne her.

I received this wonderful Rika dress today.

8 kommentarer:

Tina-beautyandbig sagde ...

Hej Ditte..

Jeg kan ikke skrive noget i jeres salgsblog, da jeg ikke kan se det ord man plejer at skulle skrive før i kan se hvad man har skrevet :)

ville høre om h&m kjolen er normal i str? og hvordan er farven i virkeligheden??

Tina

Ditte sagde ...

Hej Tina

Er det denne du mener?

http://velvet-snow-sale.blogspot.com/2010/05/h-trend-dress.html

Den er en ret normal 42, men kan evt. også bruges af en 40 og en 44. Grundet der er lidt vidde i den. :)

Mvh. Ditte

Mille sagde ...

Ej men altså ØV Ditte at vi ikke er samme str!!!! :)

Tina-beautyandbig sagde ...

Det er det nemlig lige præcis :)
Hvordan er farven i virkeligheden??

Og hvordan er den i længden?
TINA

og forresten total lækker kjole du har fået købt dig der, bare sig til når du bliver træt af den, altså af Rika'en :)

Ditte sagde ...

Jamen den er creme, rigtig, rigtig flot. Jeg synes bare ikke, at jeg kan forsvare at have den i to farver. :D

Længden går mig til ca. en 10 over knæet. Den måtte gerne have været en smule kortere på mig. :) Jeg er 158.
:)

Ditte sagde ...

Mille, UNDSKYLD :D

Marie sagde ...

Jeg er helt vild med den kjole!!! :) Hvor meget måtte du give for den? :)

Ditte sagde ...

Mange tak, Marie :)